The Boat that Rocked

Idag stack jag iväg och red Exemplar på förmiddagen. Vi red runt lilla Kvarset, gick bra ^^ Därefter åkte jag ut till Josse och var hundvakt med henne. Vi åt nån typ av paj med vaniljsås och sedan kyckling med ris och currysås till middag. Såg på "The Boat that Rocked" för hon hade inte sätt den och jag gillar den filmen xD Måste säga att jag älskar karaktärerna, speciellt Quentin, han är på något sätt klockren! ^^ Efter att hennes moster kommit och hämtat vovven drog vi bort till lotten till en del av Josses familj. Satt och pratade, eller jag lyssnade mest bara ^^

Därefter bar det av hem. På mitt skrivbord låg mitt Final Fantasy spel så nu blir det till att ockupera stortvn och spela :D

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0