Sista jobb-måndagen :D

Idag var det då sista jobb-måndagen för i år :D Jag är så jävla glad för det! Dock blev det väldigt lustigt. Vår arbetsledare som vi haft hitills har åkt på träningsläger (han är boxare) så vi skulle få en ny arbetsledare den här veckan. Men... Det kom ingen. Kom två killar och släppte av en av killarna, sen såg vi inte skymten av någon förrän klockan 15.00 på eftermiddagen. Då kom de två killarna och skulle skjussa bort tre stycken till ett annat område. Men vi fick bara två plastsäckar (vi hade behövt ungefär 5...) och de hade ingen aning om vart vi skulle vara imorrn. GRRRREAT!!!
Men vi gjorde klart allt så förhoppningsvis ska vi väl få vara i ett område närmare hemma.

Efter jobbet åkte jag upp till stallet. Kollade lite på när Emmy red Guyen och kollade till Xet. Fortfarande gulsnorig... Får se hur han mår på onsdag, imorrn får han vila. Eventuellt får jag säga att lilltjejen som fått låna honom nu på sistone inte kan rida på torsdag. Jag tänker inte riskera Xets hälsa direkt... Åkte hem igen vid 18.00 för jag var helt slut. La mig i soffan och såg på två avsnitt av Merlin <3 Det var alldeles för länge sen och åsynen av Bradley James har fått mig att le resten av kvällen :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0