Operation stekning

Ja, då var jobbets tredje dag avklarad. Vi har slitit som djur i solens hetta och konstaterat att tjejer hellre dödar på studs och att killarna hellre torterar (flugor). Vi alla har bränt oss. Mina axlar, nacke och hals bränner så härligt så x) Kan det vara därför man skrek som en stucken gris när Emelies spik-fingrar slog fast i mina axlar i ett försök att skrämma mig? Kan så vara. Men det går bra iaf, jag har bra arbetarpolare och en grym arbetsledare.

Åkte upp till Xet en snabb innan middagen och sedan åkte jag upp dit igen efter maten. Jag tänkte inte rida först men sen ändrade jag mig xD Så vi tog en sväng förbi kliniken och tillbaka. Han galopperar förvånansvärt bra utomhus, tar i med bakbenen så jag knappt kan sitta ner (att jag också rider barbacka gör inte det hela lättare...) Men jag klagar inte, det är asbra ^_^ Nu ska jag nog krypa till kojs, tidig morgon imorrn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0