Diverse

Idag har vi inte råkat ut för några konstiga personer, förmodligen för att vi höll oss inom staketet på dagiset och på baksidan av det. Dagen har gått relativt snabbt, jag har kommit in i det här med att arbeta, det är inte så jobbigt längre. Såhär efter 13 av 15 dagar... Men som Viktor sa, man börjar ju se slutet :)

Åkte upp till stallet efter maten och plockade upp Jossan, min käre staketryttar-kompis och spion. Jag red Xet lite i paddocken först, han gick bra trots sina skador. Men det är turligt nog bara ytliga enar. Han var väldigt seg i paddocken och det märks att jag inte ridit honom där länge och att han har fått göra lite som han velat... Genade rejält i kurvorna, flyttade inte ordentligt, ville såsa fram osv. Men det var det slut på :) Men han skärpte sig rätt snabbt när han insåg att det var jag som satt på. Vi tränade i princip ingenting och efteråt red vi ut en kort liten sväng över ängarna vid vägen. Han galopperar riktigt fint ute, har med sig bakbenen ^^

Imorrn blir det inge ridning alls så då tänkte jag spendera eftermiddagen med att se vidare på min käre Merlin box :) Man kan inte få nog av Bradley James ;P

Ha de!


Bradley James som Arthur i "Merlin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0