+30 i skuggan.

Idag har vi inte gjort mycket på jobbet. På morgonen var båda grupperna på dagiset nedanför mig och det kom även en ny tjej som jag efter en stund kom på att jag kände. Vi var klar där redan till första rasten så då åkte vi till ett annat område. Jag, Viktor och Ivan fick bilda en ny grupp och vara på ett dagis. Vi gjorde egentligen inte ett skit för det var så mycket taget där redan, men det lilla som fanns tog vi reda på i sakta mak. Det var nämligen +30 i skuggan, så detta var ingen bra dag för oss med fysiskt arbete. Vid 2 kom Kennedy så vi satt och prata med honom på rasten vartefter vi plockade upp högarna och sen fick vi åka till ett nytt ställe. Vi hann kraffsa lite i en sandlåda och sen slutade vi :D

Jag skjussade hem Ivan och Viktor varpå jag åkte till stallet. Pratade med lilltjejen som ska få rida och pyssla lite med Xet nu medan ridskolehästarna är hos oss (lång historia). Pratade med henne, Linn, Emelie och Jossan. Fick lite detaljer av mina kära spioner, både negativa och positiva. Men det viktigaste är att hon inte drar ihop honom vilket hon inte gjorde, så på så sätt kan jag vara lugn :)

Nu ska jag, Jossan och Ida dra iväg till en närliggande sjö för ett kvällsdopp :D Är det inte underbart med körkort så säg? 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0