Stel

Blev till att göra mycket saker i eftermiddag. Pappa och jag åkte iväg och postade mitt julkort. Därefter åkte vi till hans jobb för att försöka ställa in lysena på mammas bil. Men det är nå kinapuff grejer som uppenbarligen inte stämmer, så det blev ingen framgång där inte. Åkte och tankade vartefter vi for vidare och köpte rattknopp.
Vi avslutade det hela med att hämta ett paket som tydligen är en julklapp till mig som jag inte fick se... Blev ju nyfiken *_* Pappa berättade att stället de beställt julklappen ifrån hade aldrig varit i Norrland. Hon sa ungefär "Ja, jag vet ju inte hur lång tid det kommer ta att skicka till norrland, det är ju så långa distanser..." och verkade tro att vi bodde i en by på 20 pers. Pappa fick förklara att Sundsvall faktiskt innehar över 95.000 innevånare :)

När vi kom hem fixade vi rattknoppen, bytte en hållare i motorn och tvättade bilen utvändigt. Eller rättare sagt, jag tvättade. Sjukt skönt att ha det gjort! Nu ska jag väl kanske gå och sova, är sjukt trött. Imorrn blir det hästar och firande. Det är nämligen så att idag är det exakt ett halvår sen jag tog mitt körkort och imorrn är det exakt ett halvår sen Julia tog körkort! :D Ingen av oss berättade när vi skulle köra upp, men lyckades ändå pricka in så att vi tog körkorten såhär pass nära! xD Så grattis till oss :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0