Slutet närmar sig

Detta var då den sista torsdagen på min sista hösttermin någonsin! :D Så sjukt skönt! Jag har börjat vänja mig vid tanken att jag faktiskt kommer avsluta skolan. Det kommer bli skittråkigt att klassen splittras, men vi kan ju träffas ändå :) Och för min del ska det bli grymt skönt att slippa allt vad läxor och prov heter! Även om vi knappt haft några i år så är jag ändå så himla less på dem.. Det ska också bli kul att byta miljöer. Nu har vi varit i skolan i 3 år på det här stället, så..

Hade bara en lektion idag, filosofi, där vi hade prov. Usch. Men godkänd ska jag iallafall bli, om inte det jag läst är illusioner.. *hosthost* Efter det stack Julia och jag iväg och köpte julkort och lånade om böcker. Därefter åkte jag hem och nu har jag precis kommit in från att ha dragit ett varv runt gårdsplanen med snöslungan. Underbar maskin! <3

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0