Skola

Nu så är det bara en lektion kvar. Josse, Nicklas och jag sitter här i klassrummet och väntar på att de andra ska komma och lektionen börja. Vi får väl se vad som ska göras. Maria ska redovisa, annars vet vi inte. Det var från början tänkt att vi skulle få se The Boat That Rocked som jag tagit med, men sen fick vår lärare nå jävla knäpp och tyckte "nää". Så gör hon alltid...
Nu ska Nicklas köra en fin jullåt, julstämning! :D

Får se hur mycket jag kan rida idag, snöovädret har dragit igång. Jag måste nog hem en snabb innan och köra snöslungan ett varv innan jag åker iväg till birsta ikväll iaf. Det blir till att fira körkort med Julia :D

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0