Önskelista

* Tip-top lädertvål och läderbalsam - Jag har haft en burk läderbalsam i säkert fyra år och inte förrns nu börjar den ta slut! Den är väldigt bra mot regn, vattnet sjunker aldrig in i lädret utan rinner av utanpå. Dessutom funkar det både på riktigt läder och fake-läder! :D
* Diverse presentkort - Brist på fantasi
* Silvriga aluminum-stigbyglar - De jag har nu har börjat spricka i skinnet ;_; Dock blir dessa sommar- och fin-stigbyglar om jag får dem, på vintern kör jag på mina plast-skinn stigbyglar så det blir varmt :)
* Merlin säsong 2 - Jag kan då inte få nog av Bradley James och Farmor blir säkert glad när jag sätt klart den och hon kan låna :)
* Professionals Choice Ventech Elite benskydd - Ville ha mörkblåa som på bilden, men den färgen tillverkas tydligen inte i Xets storlek, så det blir vanlig blå istället. Hoppas de passar till padden om jag får dem ^^
* Mörkbrun curbstrap - Jag är less på att jag har mörkbrunt träns och sadel, men svart curbstrap och tyglar...
* Teddygjord - Xets nuvarande är så gammal så han kan gott få en ny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0