Massor med snö

Så, då var julgranen pyntad och lite små prydnader framsatta. Inte mycket men något :) Snön faller fortfarande ner och fick liverapport att det verkar vara så söderöver också. Trots det så for jag och pärona en sväng ut till farmor och farfar. Lite snö har väl aldrig hindrat ett par norrlänningar int? ;) Vi tog oss fram utan problem, förutom att jag inte riktigt litar på mamma när hon kör i snöoväder. Jag tycker att man håller båda händerna på ratten och växlar endast när det behövs, inte sitta med ena handen på växelspaken IFALL att det skulle komma en bil... Pappa höll med, så helt ute och cycklar är ja int.
Blev prat och fika där ute. Var kul att jag för en gångs skull hade tid att sitta där utan ångest över att jag måste hoppa över någon läxa eller annat plugg. Får se vad jag hittar på härnäst.

Ha de!


Såhär mycket snö har det kommit hitills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0