Hästlista dag 3 - Min största rädsla

Min största rädsla är att dö. Efter ett x antal svåra år eller vad man ska kalla det så upptäckte jag att det faktiskt är värt att leva livet. Jag är fullt frisk, jag har familj och vänner och hästarna. Något mer behöver jag inte. Numera är jag verkligen livrädd för att dö. Jag vill inte dö, jag vill hinna med så mycket i livet och leva kvar i historier som min systerson och andra kan berätta vidare. Jag vill se Nya Zealand, Japan och Canada, jag vill köra på Route 66, jag vill rida i vildmarken i en månad eller två, jag vill se mina favorit artister live och lära mig rida bättre och bli en bättre hästmänniska. Jag har inte ens levt en femtedel av livet och jag vill utnyttja de fyra andra femtedelarna innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0