Will I be able to see the stars that seem to be scattered now?

Även om det snart är sommarlov så känns det inte som så. Jag känner mig bara så tom... Dessutom verkar vad jag än säger bli fel och jag blir bara irriterad hela tiden. När jag vaknade satte jag mig vid datorn för att kolla vädret och såfort jag loggade in blev jag fullkomligt bombaderad av frågor från olika håll.
Kände att jag blev irriterad över det och då kom jag att tänka på astrologin. Jag har börjat titta mer och mer på mitt kära astro varje gång det är något, det är kul å se om det stämmer. Idag stämde det äckligt bra IGEN;
 (Venus square Chiron)
 "Easily Irritated
During this time you probably feel hurt, offended or ignored and therefore you have withdrawn into yourself, and do not allow anyone to get really close to you. At the same time, though, deep down you want to participate, enjoy life, love and be loved. [...] You probably need seclusion or a withdrawal to get over everything. [...] ...and that your present situation mainly mirrors your own sensitivity."
Så jag ska dra mig tillbaka till min lilla värld idag och imorrn... Hålla mig för mig själv, blir nog bäst så.

Igår började jag se på en ny drama som håller på just nu. Den heter "Mr BRAIN" och är jättebra :D Han som spelar huvudpersonen Tsukumo (han tjatar om att hans namn skrivs 9 10 9 på kinesiska...; 九十九.) heter Kimura Takuya. Serien handlar om Tsukumo som som jobbar för IPS och är en neuroscientolog. Han är fullkomligt SÄMST på att läsa av stämningen i ett rum, men fullmkoligt genialisk när det gäller vetenskap och speciellt hur hjärnan funkar.
Mizushima Hiro som jag hållt ett öga på ett tag är också med och spelar assistent till en av poliserna som hatar Tsukumo för att han är så konstig xD Riktigt rolig serie, men dessutom super-smart.

I andra avsnittet var GACKT med :D Som många vet så älskar jag att ha med en psykopat i mina fanfics och den psykopaten är ofta gestaltad av Gackt. I Mr Brain så spelade GACKT EN PSYKOPAT!!! O___O
Han var så grym O_O Inte den typen av psykopat jag brukar ha, men ändå svingrym! Jag fattar inte hur folk kan säga att Gackt är en dålig skådespelare? Han var fullkomligt helgrym i draman! Och det säger jag inte som äkta fangirl; han var verkligen grym! Jag blev nästan rädd xD
I nästa avsnitt kommer Kamenashi Kazuya vara med :D :D :D
*Emma super-happy!! 很高兴!!!*
För övrigt, Gackt som psykopat; <3


Jag ska försöka hitta avsnitten, dl'a och ta screencaps ^_^

Nu ska jag följa med mamma och handla~ Sen får jag se om jag tar mig till stallet eller om det tänker regna hela dagen -_-''

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0