Outsider~

Idag var det vanlig skoldag igen. Vi hade svenska och där gjorde vi inte mycket. På historian ritade vi xD
Efter skolan så gick jag och mötte upp med Malin. Vi gick runt och kollade lite, åt glass osv. Vi var inte där så länge eftersom hon skulle träna senare.

Nu när jag kom hem upptäckte jag en helt otroligt snabb k-rappare och ett taiwanesiskt rockband som jag gillar ^_^ Dessutom kunde jag översätta taiwanes-bandets namn :D Maj Dag; MayDay; 五月天. :D

Jag har egenligen inte sådär jättemycket att säga. Jag ska skriva lite stödord till vad jag ska säga om min skitbok på bokpratet imorrn. Den var riktigt dålig. Det enda som var bra var beskriviningarna, ganska lagomt med dem. Men själva storyn var helt... Heltråkig. Men jag får framföra det imorrn.

Här kommer smakprov på först MayDay och sedan Outsider.
 
~ Observera att det i början och på slutet är traditionell kinesiska.. Själva låten börjar ungefär vid 01.00. ~


~ Han börjar rappa jävligt snabbt vid 1.49 ~

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0