Jobba, äta, sova

Det känns som om det enda jag gör just nu är att jobba lite grann och äta massor... Idag var värst!
1. Frukost
2. Jobba
3. Fika, yoghurt och macka
4. Jobba
5. Lunch, thaiwook.
6. Jobba
7. Fika, macka och banan.
8. Jobba
9. Slutar, hem och äter middag.
10. Äter två stora bullar.
11. Äter en halv melon själv.
12. Sätter i mig ytterligare två mackor och oboy.

Om jag inte går upp nu så vet jag inte vad... xD För övrigt går det bra på jobbet. Vi är fyra stycken med mig inkluderad. En kille som bor här ovanför mig som inte säger så mycket; en tjej som bott här omkring i fem är men är numera bosatt i Bosvedjan och en African som sjunger när han jobbar och är med oss för att lära sig det svenska språket. Jättelyckat när vi alla är super-koncentrerade och fullkomligt tysta när vi jobbar... xD
Jag sitter och lyssnar på mp3n när jag jobbar, för då jobbar jag som bäst. Är i min egna underbara, härliga, hemska, bisarra, hentai värld... Ett av de ställen där jag trivs bäst xD Dessutom är vi alla utspridda över en jävligt stor skolgård med hus emellan osv. Så det blir inte mycket till prat ^^'' Vilket jag egentligen är glad för, gillar inte att prata när jag jobbar. Jaja, ska sova nu. Går upp 06.15 varje morgon x) Tur att det är bra betalt...

Ha de!

Btw.
R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer
Postat av: Springen

VIlken melonsort pratar vi om och i vilken storlek?! xD

2009-07-09 @ 09:51:36
URL: http://pirajamaja.blogg.se/
Postat av: julie

Kul det låter xD Glad att jag slipper jobb i år x)

R.I.P Michael Jackson <3

2009-07-09 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0