Behind the Clouds~

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Jag försökte få tag på två personer imorse men de svarade inte förrns några timmar senare så.. x)
Åkte till stallet och red. Xet gick väldigt sakta idag, jag antar att värmen tar på honom och dessutom var det tyvärr mest stenhårt packad ler-väg, grus och större stenar vi fick gå på.
Mary red jag runt ridskolan. Vi travade och galopperade mest. Det gick bra, fick jättefin trav uppför backen ^_^
Har egentligen inte så mycket att säga. Mina planer för dagen gick i stöpet så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag är dessutom jävligt hungrig och det v isade sig att mamma ska laga en maträtt som jag fullkomligt hatar, den är 2a på listan över maträtter jag inte klarar av att äta, efter ugnsbakad falukorv. Jag bokstavligen talat spyr av dem >_<

Funderar på att se Mr Brain och Naruto. Ligger efter på Mr Brain >_<
För övrigt så kom en av Tony An's låtar upp, har inte hört den på jättelänge... Hur kan man glömma en sån underbar röst som Tony's? Jag är otrolig >_<


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0