MBOB

Hade halkat efter en massa på Mnet Band of Brothers, så jag tog och såg några avsnitt igår. Trodde jag låg efter 3 avsnitt (för mycket -_-'') men.. Jag låg efter 5 avsnitt! Skandalöst!!! Så jag tog och kollade på 4 avsnitt, varav det sista ska jag se nu idag. Tog några screencaps på Jay, han är så rolig att ta caps på xD Sen vågar jag inte ta caps på Heechul, för det... Ja...


*Jay het* *_________*


*ASG!* Heechul sjung karaoke, Wondergirls "Nobody" och DBSKs "Mirotic"... Han fick bara 640 poäng XD!!! Tror man kan ha typ 10.000 xD Jay var något skadeglad... Dessutom; när själva karaoke saken sa "Dong Bang Shin Ki - Mirotic" så sa Heechul efter; "Erotic!" X''D!!!


*___________*
*GONE*


För övrigt så tittade jag på ett Shinee + F.T Island special stage för en stund sen. De sjöng "ROMANTIC" och "F.T vs PRI", var jättebra ^^ Shinee är svinbra live, speciellt Jonghyun O_O OH MY FUCKIN' GOD! Jag älskar den där låten ^^, Sen när F.TI kom så blev jag nostalgisk xD



Ska nu återgå till att se lite live och läsa om Showmanship at Halter.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0