Skridskor xD

Ja, vaknade upp idag och ville ligga kvar. För en gångs skull var det riktigt varmt och mysigt under täcket ^^, Låg kvar 10 minuter extra varpå jag gick upp. Har nu lite senare kommit i underfund med att jag drömde om att jag var på en fest hos Yoshiki... Sugizo, Gackt, Miyavi, Hyde, nån kille från MUCC och Takeru var där. Vi höll på å spela en massa låtar och jag var tvungen att spela bas, för MUCC-killen och Takeru var i poolen helt plötsligt och Gackt var försvunnen. Såg riktigt kul ut så som jag minns det, Sugizo spelade elgitarr som vanligt medans han samtidigt fick flytta på mina fingrar varje gång jag skulle byta till nått annat ackord! X''D
Sen så satt vi och åt å drack osv. Sen var jag inomhus och satt och spelade på Yoshikis genomskinliga Kawaii piano *_*
X Japan

Sedan kom Yoshiki in, med ett vinglas i hand och bara iklädd skinnbyxor (ovanligt xD). Han hade just kastat MUCC-killen i poolen.
Han lärde mig spela "Bella's Lullaby" *___* Sen kom Gackt och Takeru in. Yoshiki och Gackt hade en piano battle (xD!). Jag och Takeru låg på mage ovanpå pianot (det var stängt, ja xD), hade våra huvuden över kanten och tittade ner på när Gackt och Yoshiki spelade; deras fingrar rörde sig fort.
Därefter byttes det scen och alla hade somnat. Jag vaknade upp och tog på mig en morronrock, för det ringde på dörren. Då stod Heath där (bassist, X Japan) och sa att han glömt sin telefon, vilket jag för övrigt inte mindes, men han fick gå och hämta den i alla fall.
Miyavi låg på en såndär uppblåsbar stol mitt i poolen och sov. Hyde låg på en utomhus-soffa och sov, tog upp den helt för sig själv. Gackt var borta igen, likaså MUCC-killen (Ô.o). Sugizo satt total-däckad i en stol, med huvudet hängandes över ryggstödet för att beskriva på ett ungefär xD Jag gick tillbaka till sängen och då kom Yoshiki; gåendes i sömnen.
Sen vakna jag.

Idag har jag för övrigt haft naturkunskap och gympa. På NK'n samlade vi ihop lite material till vår bioenergi artikel och sen började vi försöka skriva. Vi kom tre rader, sen var lektionen slut xD Åt lunch, gick å bytte om varpå vi fick hämta skridskor. *ASG*! 
Vi var ynka fyra stycken som skulle åka xD De andra i klassen (som var där...) skulle ha styrketräning istället, man fick välja. Så, jag, Julia, Maria och Josse drog på oss skrillerna och drog ut på isen. Först trodde Maria att hon tagit en 37:a och en 41:a, vilket vi hade JÄVLIGT ROLIGT åt xD Sedan märkte hon att hon hade tagit 41:or; hon har vanligtvis 37... XD
Så vi började spela lite grann varpå hon kom tillbaka; sen körde vi xD Jag ramlade mest! Dock för att jag fick slänga mig hela tiden. 2 gånger ramlade jag, 1 gång slängde jag mig för att tackla Julia (misslyckades -_-), 1 gång för att jag och Josse slogs om bollen, varpå jag inte såg att målburen var så nära... Så jag fick kasta mig på backen för att inte åka rakt in i den; jag behöver LÅNG bromssträcka xD Fast jag var ju också den enda som faktiskt kunde bromsa. OCH jag var snabbast ^^,
Det värsta var ändå att en SPID klass kom och också skulle åka XD Undrar om de hade roligt åt oss där vi kom åkandes, stapplandes på skrillerna, skrikandes och nära på att ramla varenda gång vi sköt iväg bollen.... Men det var svinkul xD
Efteråt fick vi pepparkakor av vår lärare, hon hade snott från personal-fikarummet! X''D! Tror vår klass är lite små-populär bland lärarna. Mest för att vi är en liten klass xD
Sedan fick jag kubba till bussen. Jag hann sätta mig ner på bänken på bushållplatsen, sen kom bussen xD

Ska åka till stallet om ett tag. Tänkte Xet skulle få vara ute tills det mörknar (vilket det har börjat göra) så han får mycket friskluft ^^

Ha de!

Kommentarer
Postat av: josse

Jag ramlade inte,bara nästan,haha! xD

Men roligt hade vi iaf! xD

2009-01-09 @ 16:30:38
URL: http://jorfen.blogg.se/
Postat av: julie

Hahaha, ja vi hade ju jättekul, det var kul att det bara var viXD Förresten, skrattde riktigt gott när jag läste i din blogg om dagenX''''D

2009-01-09 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0