Måttligt irriterande finger.

Det här är så jävla irriterande. Skulle fixa en ståltrådssak förut, så jag använde mig av mitt långfinger och då skar jag mig lite, så jag har ett veck eller vad man ska säga, mitt i fingertoppen på långfingret! Så när jag skriver, trycker på tangenterna alltså, så känner jag det HELA tiden >_<

Åh.. Nu kom AC/DCs "Thunderstruck" på radion... Kanske låter konstigt, men det är en av få låtar som verkligen betyder något för mig.. Jag blir tårögd när jag lyssnar på den nu xD Jag minns det som igår...
Exemplar och jag stod och väntade på att få rida in på banan, vi var på tävling på Timrå Ridstadion. Det var vår första tävling och vi skulle rida ett Western Riding D program. Jag började precis bli nervös medans Xet var hellugn och vi började skritta mot ingången, då jag hör att de börjar spela "Thunderstruck" - en av mina favoriter inom hårdrock, eller över huvutaget. Så när vi ställde upp oss, så kunde jag inte låta bli att le, känna hur mitt hjärta slog lite hårdare och jag blev verkligen peppad för programmet - all nervositet försvann. Sedan nickade jag åt domarn och vi genomförde vårt program. Ett av våra bästa resultat om jag kommer ihåg rätt, tror vi kom 7/18?
Nu blir det inget mer sånt för oss två.

För övrigt så hade jag skrivit ett mycket långt inlägg om min dag i stallet, men det försvann eftersom jag blev utloggad... Vilket fullkomligt suger. Ska skicka in på förslag till själva blogg.se att de borde fixa så det sparas automatiskt varje minut, så som blogger har. Det är faktiskt något jag saknar från blogger.

Medans jag kommer ihåg det... Läst Twilight böckerna eller sett filmen? Då har du säkert hört talas om det lilla piano solot Edward komponerat till Bella, på engelska mer känt som "Bellas' Lullaby". Finns rippad här; Bellas´ Lullaby

Aja, ha de!


Kommentarer
Postat av: julie

"Bellas´ Lullaby" är såå himla bra, Josefin skickade den till mej och jag lyssnade på den typ 5 gånger i rad;)

2009-01-03 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0