Gott nytt år!

Ja, då vare 2009. Tänk att man skulle leva så länge. Först skulle vi dö vid årskiftet 1999-2000. Gjorde vi det? Nope. Sedan ska man tydligen dö inom ett dygn om man inte svarar på alla kedjebrev och liknande. Är jag död? Hm, okej, jag har erkänt att jag både är ett spöke och en vampyr och liemannens bästa vän, men man kan faktiskt vara levande ändå. Det är jag ett bevis på ^^

Igår, nyårsafton. Vi kunde ha varit 9 personer inträngda i Josses lilla lägenhet, men hur många blev vi? Jo, 3. TRE PERSONER FFS!!! Okej, Julia hade en ordentligt anledning och Tesse också, Maria sa till långt i förväg, men resten... FYYY!
I vilket fall så blev det Josse, jag och Maja. Det var jävla kul det också xD

Innan jag åkte till Josse var jag i stallet. Xet verkar lite bättre; han verkar åtminstone svara på medicinen, tror jag. Hoppas... Pysslade om honom och märkte att det blivit så mycket borstning och rykt att hans päls glänser; likaså hans man och svans som också är helt utan tovor. Han har dessutom blivit sitt envisa vanliga jag.

När jag kom till Josse hade jag huvudvärk igen. Vi letade efter huvudvärkstabletter vilka var slut, så jag fick dricka vatten istället. Medans vi väntade på att Maja skulle komma tog vi fram godis osv och såg på James Bond, nån av dem. Vi tog fram allt godis osv och sedan satt vi där som ett par pösmunkar.
Sen kom Maja, så vi tog och såg på film, Azumi bestämdes det. Var väl hyffsad iaf. Min favorit dog som vanligt. Yup. Maja var hyper över Naka-nånting. Nakamura? Tror det var så.
Efter det spelade vi plocke pinn och fia med knuff. Jag vann 2/3 plocke pinn omgångar och 2/2 fia med knuff omgångar ^^, YUS! Jag är mästaren på enkla spel xD Haha xD Det var kul. När vi spelat klart andra omgången fia med knuff kom vi i underfund med att klockan var 23.45 ungefär, så vi skynda oss ut, jag med kameran i högsta hugg. Därefter kubbade vi bort till alnö bron där vi stod och tittade på alla fyrverkerier. Var svinkul ^^
MEN! Det roligaste xD När vi stod där så stod Josse och jag med ryggen mot själva vägen och fotade. Det kom en bil och Maja kuta över vägen precis, så sakta den in och vi vände oss om precis då - POLISEN. Men såfort de såg att jag höll i en kamera så åkte dom iväg igen! X'''D! SÅ JÄVLA FULT XD

Ja, vi bestämde också att vi ska upp på Norra Berget nästa år så vi kan se ut över hela stan. Då ska jag ha med Tesse, om jag så ska kidnappa henne. Blir en utmaning.


~ Utsikten från Alnö-bron ~


Idag har jag suttit och läst lite New Moon och varit i stallet. Xet verkar gå fortare idag också + att han verkligen är ganska som vanligt psykiskt. Jag skulle fylla på hans hönät som hänger vid boxväggen som är ut mot stallgången. Hade en stor hötuss under högerarmen, och skulle få upp mina super-knutar med andra handen. Xet försökte först finta mig både från höger och vänster vilket han misslyckades med. Gissa vad han gjorde då? JO! Han la sitt huvud OVANPÅ MITT och tryckte ner det!!! DEN LYMMELN!!! Jag fick huvudvärk igen!
Fick slå till honom på ganaschen för att han skulle sluta.. -_-'' Sedan använde jag båda händerna till att knyta upp för att det skulle gå fortare; då stack han ner mulen mellan mina armar och fick tag på höet.
Yay. Jag förlorade. Min häst är en lymmel. En SMART lymmel vid namn Exemplar <3!!!!!! =D

Nu ska jag gå och försöka skriva på min vampyr-story. Tesse blev galen i den. Var kul ^^,

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Therése

Så sa jag till mamma oxå om norra berget! XD fast inatt runt 1 när vi var på väg hem...

Vill läsa ~~~~~~~~~ ^^, <333

2009-01-01 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0