Ganska exakt 2 år.

Ja, nu var det ganska exakt två år sen Trax uppträdde live sist. 20 Januari 2007. Men Band of Brothers har haft sitt showcase nu, och alltså för första gången på nästan 2 år har Jay och Jungmo nu stått på scen igen. ^^,

De kommer dock inte visa showcaset förrns nästa episod ;__; Vilket kommer nästa vecka -_-

För övrigt så åkte jag med mamma och pappa till stan. Köpte byxorna jag sett när Josse och jag var på stan nån gång. Tror Julia var med också... Eller var det nån annan? Kommer inte ihåg... Men köpte dem i alla fall, + en röd lång tunn huvtröja och en svart kjol. Yay ^^,
Hälsade på mormor också. Fick fika ^^
Hade dock egentligen tänkt att plugga men... Det blev inte så när jag kom hem heller, för då kom Titti, Tobbe å Rasmus, så då fick jag fullt upp. "MA~~!" xD

Åkte till stallet och pysslade med Xet. Lika livlig som vanligt. Han pinnar på rätt bra nu när man tar in honom ^^ Hoppas verkligen att han blir bra... <3!! Mary verkar vara lite gladare nu också när hon blivit av med influensan. Inte lika grinig xD Så imorrn ska hon sättas igång igen iaf. Hoppas vi slipper mer influensa nu... Men det verkar som om en av de andra hästarna har fått det nu. Han hade feber i förrgår och har legat lite över sin vanliga temp nu de här dagarna. Dessutom hade han blivit ordentligt snorig igår -_- Inte bra.

Just nu så lyssnar jag på Alice Cooper på radion och ska sätta mig med lite samhälle. Hade bestämt att jag skulle göra det idag, då ska det tamefan göras också! Heh... Ska bara göra en sånhär lista först;

10 favoriter
Dialekt: Norrländska ^^
Mat: Kinesisk biff med purjolök eller sån där kyckling-tacos ^^
Låt: Resolution, Paradox, Beet, Outside Castle, Geumjiden Sarang, Secret Garden, Dear my love m.m.
Tecknad figur: Ruffy, Shanks, Kain och Jezebel.
Sport: Hästsport, rally och hockey.
Komiker: Park Myungsoo! xD
Veckodag: Lördag
Glassmak: Chocklad
Soloartist: Gackt, Miyavi, Kim Kyungho


9 för tillfället
Humör: Borta
Tanke: *blank*
Kläder: Stickad sak, t-shirt, huvtröja, mjukisbyxor och tjocksockar.
Bakgrund: Jag och Exemplar <3
Känsla: *Borta*
Tid: 18.57
Bästa sak: Dator?
Irritationsobjekt: En person xD


8 första
Bästa vän: Therése ^^
Husdjur: Kanin
Kyss: Vill inte minnas xD
Piercing: Örhängen
Förälskelse: 2an? xD
CD-skiva: Tom Jones.
Bil: Pontiac Bonneville -65 (det är faktiskt FAMILJENS bil. Därmed; 1/3 MIN!)
Ord: Ingen aning


7 senaste
Telefonsamtal: Pappa
Mat: Kycklingsallad
Dryck: Jaffa
Biltur: Hem från stallet
Tv-program: ...Kommer inte ihåg xD
Spelad låt: Lips - KAT-TUN
Köpta klädesplagg: Jeans, tröja och kjol


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope.
Brutit mot lagen: Jajämen.
Blivit arresterad: Så oprofesionell är jag inte xD
Badat naken: Nä, man badar ju ALLTID med kläderna på -_-
Varit med på TV: Typ i bakgrunden ja xD
Varit med i tidningen:  Nåra gånger


5 nej tack
Skolämne:
FYSIK, kemi, matte, hisotria, biologi (om det inte är Jonas)
Mat: Ugnsbakad falukorv >_<
Musik: Reggae och techno
Dryck: Kaffe
Djur: Kackelackor


4 saker
Du gjorde igår kväll: Var på bio
Du kan höra just nu: ...Alice Cooper xD 
Du inte kan leva utan: Exemplar, Mary Lou, FP och musik
Du gör när du har tråkigt: Quizzar xD (inte bra...)


3 personer
Du kan berätta allt för: FP!!! xD
Du tycker om: FP, klassen osv
Du inte gillar: Kim Jongil, Mao (J&N har smittat mig xD), idioter över huvutaget.


2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca cola
Hund eller katt: Båda ^^


1 önskan
Att Exemplar ska bli frisk <3


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0