Lugn och ledig fredag

Var så skönt att få en extra ledig dag! :D

Satt och såg 5 episoder av One Piece animen på morgonen, gjorde klart samhälle frågorna och hackade min dvd lite grann... Keke *evul*

Sedan stack jag till stallet. Red först Mary. Gick ganska bra förutom att vid näst sista huset i bostadsområdet vi gick igenom var det någon som spela trummor vilket hördes ända ut. Mary förstog inte alls vad det var som lät och blev ganska rädd, stegrade sig två gånger. Jag trodde inte alls hon skulle reagera faktiskt, men aja... Fick skänkla på och försöka få henne att gå framåt istället. Så hann vi bara runt hörnet på sista huset igen så var hon hur lugn som helst ^^
Xet var pigg. Vi red mot hundklubben, men efter halva vägen så ville han vända och insisterade på det. Så vi vände eftersom jag inte vill överanstränga honom. Då började han helt plötsligt gå in i snödrivorna och stanna. Så tog han en tugga snö och jag trodde han var törstig... Sedan kom vi bort till elverket och bredvid det var det lite plan mark. Där gick han helt plötsligt, på eget bevåg, rakt ut i djupsnön! XD Det var så mycket snö att det gick upp till magen på honom! Var jättekul och jag lät honom gå runt lite i cirklar och krumelurer som han ville. Han är en liten filur alltid ^^, <3

Hade tänkt att Josse skulle komma hit ikväll och vi kunde ha sett Abingdon Boys School Japan Live Tour 2008, men då mådde hon illa så det var ingen idé... Funderar på att se den själv... HQ ju... Och Takanori Nishikawa!! *___* Han har en så djävulskt bra röst! Både i ABS och TMR *_*
*Emma hitta nya favoritband*

Har egentligen inte så mycket att skriva. Fixade lite fanlisting buttons, det är de som finns i menyn till vänster. Tidsfördriv och support för de artister/böcker/karaktärer/filmer jag gillar. <3

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0