I'll sleep when I'm dead~

Vilken lång dag... Tyskan första timmen var en riktig plåga, den verkade ALDRIG ta slut! Vi hade tydligen glosförhör också. Hehe, jag visste inte ens att vi hade det. De måste ha fått den läxan i måndags när vi hade friluftsdag ^^'' Men jag kunde ordet jag fick, vad det nu var.. Så gjorde vi grammatik häftet och såg på "Türkisch für Anfänger". Jag irriterar mig på den tjejen. Hon är så himla naiv och ska vara 16 år; hon betér sig som om hon vore 12.

Matematik. Usch. Vår nya vikarie är en drake. Jag har inte kommit på något bättre än, så.. Ja. Men han är värre än Göran. Tror det säger ALLT... Han har dum-förklarat både Josse och Åsa i vår tyska-grupp. Josse fick en sak förklarat av Maria igår, så sa hon "Jaha, jamen då fattar jag." Och vad säger då draken? "Vad bra, då fattar väl alla."
Åsa hade frågat honom om hjälp och sagt "Jaha, men vad dum jag är" när hon fattade. Vadå, det har vi väl alla sagt nån gång? Så säger gubben "Ja, det är du." Visst, man kan säga det på ett skämtsamt vis osv, men han var allvarlig. Sa inte att han skämtade eller nått alls. Kul. Verkligen. Jag vägrar be om hjälp av honom, jag tänker fan inte bli dum-förklarad.

Annars en okej dag. Har glömt bort vad jag skulle skriva. Aja, orkar inte skriva mer nu.
Politiska bromsklossar. Jordnötter.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: maria

Håller med han e helt knäpp. Vill ha tillbaka Sven!!! :'( ;)

Ehh, vad va det där sista för nått???? Med jordnötter och klossar :S :)

2009-02-26 @ 22:09:56
Postat av: julie

FotnötterXD

2009-02-27 @ 20:28:43
Postat av: maria

hahaha jaha ;)

2009-02-28 @ 16:12:41
Postat av: josse

ekonomiska bromsklossar-fotnötter xD

2009-03-01 @ 10:55:22
Postat av: maria

Hahahah ja den va bäst!! XD

2009-03-01 @ 13:34:37
Postat av: Emma

Ni spammar GAMLA inlägg människor xD

2009-03-01 @ 15:28:30
Postat av: maria

Ja vad är det för fel med det då? (a) ;)

2009-03-02 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0