Eclipse <3

Ja, idag är det friluftsdag. Jag ska rida :D Johannes och Nicklas skulle egentligen ha kommit hit, men det visade sig att det var en massa kontroller efter vägen och man måste dessutom pricka av sig på SKOLAN EFTERÅT. Hm, smart. Johannes uttryckte det som; "de är idioter allihop!" Håller med, fullständigt.
Men då var Tesse hemma så jag bjöd över henne istället ^^, Jag tror hon förstår mitt kodspråk bäst xD;


Therese säger: hade du tänkt att vi skulle göra btw?

Emma säger: Fika. Prata. Radio.
Therese säger: ah, bli galna ok.

För övrigt så har jag suttit här hela morgonen och även läst Eclipse. Har bara 78 sidor kvar :D Är på sida 550. Igår när jag la ifrån mig boken var jag på... 461... Dagen före det var jag på nånting på 300 xD... 
DEN ÄR SÅ DJÄVULSKT BRA!!! sdjklfgnsdfkjnhdfjkghkfls fjghhngkkd masödfklmhklsfmh!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, fangirls förstår vad det betyder ^^'' 

"And I thought I fought dirty. He makes me look like the patron saint of ethics"
Säger inte vem som sa det, men den meningen i det sammanhanget tyckte jag var JÄVLIGT kul xD

Happy B-day to Kamenashi Kazuya btw ^^ <3! Idag kommer också Jays singel ut =D Jag är så glad!!! Äntligen få höra hans röst igen ^^, Men jag fattar inte varför inte TRAX kan komma tillbaka? ;_;

Ska återgå till att läsa nu och vänta på Tesse ^^. Avslutar med en bild på snyggingen Seheon <3



Ha de!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag vill läsa~~ Snygga brallor har han iaf ;) hehe

2009-02-23 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0