Dator tillbaka :D

Äntligen har jag fått tillbaka datorn! Det var min äldre hårddisk som krånglade; den var inte längre driftsäker... Så vi bytte ut den och fixade en ny, dubbelt så stor :D Yay!
Skulle dock ha fått den i måndags, men under färden hit från datanisse (10 min...) så lossnade en liten metallbit och la sig på grafikkortet. Så när vi startade luktade det bränt och det var de grafikkortet... Men han hade ett gammalt ungefär lika bra så han bytte det och kom tillbaka nästa dag ^^

För övrigt så har det här varit en riktigt slapp vecka. I måndags hade vi hål på tyskan (YES!) och började 10.10. På tisdagen hade vi hål på 3/4 lektioner (tack ekonomare för att ni gick på nolia mässan! :D) och hade bara matte, började alltså 14.00. På onsdagen igår började vi som vanligt 12.15. Idag, torsdag, hade vi alla lektioner som vanligt, men vi gjorde inte så mycket. Hade prov på kinesiskan sista timmen men annars inte så mycket.
Imorgon fredag, hör och häpna, har vi INGA lektioner!!!! YAY!!! HELT JÄVLA UNDERBART!
På måndag har vi också friluftsdag och man får rida :D Josse, Johannes och Nicklas skulle promenera till Hulistugan, 10 km, och komma förbi till mig sedan :D Antar att jag hunnit rida klart osv innan x)

Har dock varit lite mycket press den här veckan... Skulle ha skrivit klart en saga till igår, vilket vi fick reda på förra måndagen... Jag kan absolut inte skriva under press och absolut inte BRA heller... Dessutom hade vi ju kinesiska provet idag vilket är ganska tungt... 170 tecken att komma ihåg, ja bra ^^'' Men jag hann med deadline :D

Har inte haft så mycket till liv dock. Har pluggat ihjäl mig som vanligt, är ganska helt slut i huvudet nu. Men känns ändå inte lika jobbigt som tidigare gånger. Börjat vänja mig kanske? xD

Jag har inte kunnat läsa någonting av Eclipse, inte kunnat skriva något annat än sagan, inte kunnat se något annat än House... GAH! JAG ÄLSKAR HOUSE FULLKOMLIGT!
Min saga handlade förresten om en förbjuden skog i ett land. Tre prinsar; Albert Guldstråhle (Nicklas och Johannes påstår att H i stråHle och liknande namn är adligt, så...), Baltsar Stierna (den stavningen är också adlig tydligen) och Rafael av Rosengård (adligt.). Sedan tjänarinnan Helena, hjälten Nessian och hans häxa Eleonora, onda häxan och den talande vargen som visar sig vara en varulv vid namn Åslög.
JUST DET! Kung Dick av Rosengård också! x'''D

Känns som om jag glömt något... JA! Såg 3/5 delar av första episoden på Jay-Kangin draman igår, utan sub dock.. Ska kolla ifall den finns på MS eller nån annanstans med sub. Jay var så snygg <3!

Aja, ska sluta slösa på folks tid nu x)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0