Abingdon Boys School Japan Tour 2008

Bästa konserten jag sätt. (Inspelad alltså xD)
Nishikawa (sångaren) sjöng så jävla bra! Han lät bättre än på skiva!!! Gitarristerna var så himla grymma, älskade Sunaos solo! Shibasakis solo var också grymt; även om jag inte riktigt gillar keyboard solon så var det faktiskt riktigt grymt, han spelade lagomt. xD
Jag kan inte säga att det var nån låt som inte var bra. Det var inte ens en enda låt som var tråkig, eller bara bra, ALLA låtarna var ju 5/5! Så... Jag måste försöka rippa och klippa och klistra lite xD Måste ha de här låtarna till mp3n. Att konvertera hela konserten skulle aldrig gå, den lär ju bli gigantisk... Tyvärr. Men låtarna ska jag ha ^^

Josse var också här å kollade, tror hon gillade den också. Jag såg nog en fot som var i takt lite då och då x) *nöjd*

Igår var en ganska bra dag. Jag gjorde alla uppgifter man fick göra på datakunskapen, sen satt jag och kollade på bilder. Även att vår klass ligger ca en månad före i datakunskapen x)
Sedan hade vi lunch. Hamburgare, var ganska gott. Gott för å vara skolmat om man säger så... Sedan satt vi utanför klassrummet. Joss, Maria, Johannes och Nicklas började spela kort, vartefter vår vikarie kom. Så hade vi 10 minuters lektion och sen fick vi sluta. Vi skulle bada efteråt och tydligen så trodde han att vi skulle sluta 12.55... Men det var väl egentligen 13.55 som jag fattade det? xD
Jaja, klassen drog till sporthallen. När vi kom såg vi till vår fasa att det var ekonomare där också. Inte kul. Men vi slog oss ner. Nicklas, Maria, Joss och Johannes började spela kort igen, jag höll poängen. Josse och Julia tittade på. Blev ganska roliga konversationer som vanligt... x) Det kom förbi två gubbar och när de möttes sa den ena "Hej gamle man" och de började prata. Självklart så började Nicklas och Johannes, som redan var väldigt inne i att sjunga "Kalle på spången", att sjunga den där låten "hej du gamle man" eller hur den nu går...
Därefter kom några överviktiga barn förbi. N&J är mobbare xD
"Ta shi bu piaoliang!" ^^''''

När vi väl fick komma in så skulle vi trampa vatten och flyta. För godkänt var det 8 minuter, VG 10 minuter och MVG 12 minuter. Så vi alla bestämde oss för 12 minuter x) Var jobbigt första två minuterna, sen var det faktiskt inte så jobbigt när man väl kom in i det. Så vid 8 minuter skrek vi "G!" till vår gympalärare. Vid 10 minuter skrek vi "VG!" till gympaläraren.. Ekonomarna tittade ganska roligt på oss (svar ja; vi  jävlades med dem...) Sedan hade vi nedräkning till 12 minuter och skrek därefter "MVG!! WOO!"
Ja, vi var lite störiga. Men det var helt klart värt det; ekonomarna stirrade. X''D Vi är lite pillemariska allt ;)

Hade både Xet och Mary Lou också. Mary och jag har väl haft våra bättre turer. Hon var pigg och lyssnade lite dåligt. Dessutom kom det en hund och jag vet inte om han kutade rakt in i Mary eller om han nafsade på hennes bakben, men hon flög rakt upp i luften i vilket fall; ingen av oss hade ens hört att den kom. Jag fick stoppa henne, annars hade hon satt av och då hade vi garanterat blivit jagade av hunden (en schäfer...). När vi red förbi ett annat stall så körde det runt en traktor där och utan anledning hoppade hon till för den också. Hon hoppar ganska högt när hon väl gör det...
Xet var helt lugn däremot. Vi red ner till stugan och tillbaka, inga konstigheter. ^^

Nu ska jag gå och försöka få till mp3 filer... Avslutar med en ABSJT08 screencap;



Ha de!

Kommentarer
Postat av: julie

HahahahaXD Fasen vad kul det var när vi hade nedräkning, vi 7 hördes mer än ekonomerna tillsammans^^' Värsta kul att Margareta blev imponerade av oss tjejer för att vi var så bra på att flyta, inte för att jag såg hur det gick för killarna men "killar brukar ju ha problem" hahahX'D Jag är bara glad över att jag klarade att flyta 12 min, brukar få så ont i öronen..:P

2009-02-28 @ 10:44:49
Postat av: maria

Lagomt, haha världens bästa ord x)

Tror inte att dom trodde 13.55, vi skulle börja gympan hel tror jag :P Men sa han inte att vi skulle sluta 5 ÖVER 1 först? Aja, vi hade gott om tid efter iaf ;)

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 NOLL!!!! XD XD XD hahaha det va BÄST!! x) ;D

2009-02-28 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0