Terminen lider mot sitt slut..... 8DDDD

Nu är det bara 2½ veckor kvar av 2ans höst-termin. TACK O LOV FÖR DET!

Dessa sista dagar har jag lite grejer som ska göras... Idag avverkade jag näst sista trafikant-provet (YES!). Imorrn är det rep inför natur-musikalen (förklaring längre ner...), idrotts-prov. På tisdag är det läxor i kinesiska och tyska. Onsdag är det engelska glosor, runt 40st tror jag. Fredagen har vi psykologi förhör. Tisdagen efter det har vi ett rejält sista trafikant-prov och ett kinesiska prov. Samma fredag har vi också sista psykologi förhöret :)
Så jag har det jag gör.

På naturkunskapen har klassen satt ihop en musikal om organisk kemi. Det låter kanske konstigt, men klassen klarar att göra teater och musikal av ALLT. Själv har jag två roller, en bi-roll och en lite mer huvudroll. Jag ska vara en kuf-ig proffessor som pratar om metan-serien och en gammal tant som pratar vitaminer med sin vän, skelettet Benjamin. Ska bli jävligt roligt :D Killarnas "Ester och fettsången" (omgjord text till ompa-lompa-sången) kommer äga sönder xD

Hästarna mår bra. Mary var på clinic förra helgen vilken jag följde med o tittade på. Väldigt intressant ^^ Xet är pigg. Väldigt pigg. xD

För övrigt borde ni kolla in klassens hemsida; SPSK08

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0