Run Free~

Ja idag har varit lite halvslapp dag.
Började med att ligga kvar i sängen till 9.30. Kände mig lite lat och jag visste ändå vad jag skulle göra idag, så jag låg kvar.

Senare så gick jag ut och satte mig i solen. Gjorde alla samhällefrågor (*duktig*) och skulle börja på historian men insåg att jag behövde internet för det. I princip INGA svar finns i boken. Yay. Again. Verkligen.

Sedan stack jag till stallet. Ingela tog precis in Mary, så jag hämtade Xet och vi red en sväng runt ridskolan. Gick lugnt och stilla. Mary surade lite på Xet för att han gick om henne några gånger, men annars inget. En gång surade Xet tillbaka och då blev Mary ännu surare xD De där två! <3

När jag kom hem var jag så hungrig att jag åt två bullar. Hade kunnat äta mer, men vi har inge mat... Mamma och pappa skulle åka och handla nu så ^_^ Jag vill ha middag ._.

Har egentligen inte så mycket å säga. Tror jag ska röja undan kinesiskan och försöka göra lite historia. Försöka. Kanske...

Har för övrigt börjat titta på Naruto igen. Så jävla bra xD Därför ska jag dela med mig lite bilder här... För de som inte kommit längre än 95, titta inte. *SPOILER*.



Kakashi går förbi bokhandeln....


Kakashi får syn på "Come come Paradise"... xD


Naruto, Sasuke och Sakura blir upptäckta i sitt försök att få se hans ansikte.


De börjar lessna xD

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hentai! XD ÄLSKAR Naruto <333333333333

2009-04-28 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0