36 Dagar kvar

Ja, nu är det bara 36 skoldagar kvar till sommarlovet.
Men det känns förbannat långt.. Och nu kommer sista ruschen. Denna vecka är ganska fullspäckad.
 Tisdag; Skulle ha haft kinesiska glosor men lektionen blev inställd.
 Torsdag: Svenska jämförande analys deadline och tyska glosor.
 Fredag: Samhälle, parti politik analys-rapport deadline och nationella i engelska.
Nästa vecka;
 Måndag: Engelska, en jävla massa saker - TACK HÄXAN. Förmodligen har jag engelska nationella muntliga då också.
 Fredag: Historia hemprov deadline.

Dessutom räknar jag med ytterligare kinesiska och engelska glosor, + att jag vet att vi har fler nationella snart.. Vet inte när dock. Har glömt.

Dagen började med att jag kom till skolan, hade tyska. Vi fick läsa text och gå igenom provet. Jag fick 99, VG. YAY xD CM la några roliga kommentarer som vanligt.
Sedan hade vi historia. Fick veta att vi har hemprov till nästa vecka på andra världskriget. Tur att man får ha böcker och internet -_-
Därefter slutade jag :D Hade inge engelska nationella eftersom Maria inte var här idag. Åkte till stallet direkt och red Xet. Han tog det lika lugnt som vanligt xD Känns som att de hinner gå år innan vi tagit oss runt ridskolan... Fast det tar bara strax över en timme. Antar att det är för att jag måste sitta och parera precis hela tiden för att han ska gå där jag vill och inte ute i diket och äta... Han är för söt ^^

Sedan åkte jag hem. Åt middag och sen dess har jag suttit med samhällen. Tog en paus nu, orkar inte skriva mer nu.
Ärligt talat så orkar jag inte skriva nånting alls mer nu.

Ha de!

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0