The Royal Flying Doctors~ xD

Ja, idag har jag varit med Josse. Vi stack till stan och var där kanske 2 timmar? Vet inte, men det var inte länge i alla fall. Var ganska varmt inne i stan, inte lika kyligt som här hemma. Var ungefär -4C här hemma när jag gick. *vantar fram*

Vi gick runt å titta på en massa när vi var där, sedan gick vi till en av hyrfilms butikerna och köpte Ben&Jerry's glass. Cookie Dough och Chocolate Fudge Brownie. Var jättegoda ^^ Dock blev vi totalt grundlurade...
Vi stod där och skulle välja och funderade över om de hade nå skedar där, för annars så skulle vi sticka hem snabbt och äta istället. Efter mycket om och men bestämde sig till slut Josse, så vi tog fram glassarna och började ta fram pengar. Då ser Josse märket "Spoon Inside!" på burkarna och vi blev genast glada. Så vi betalade och gick ut från affären och öppnade burkarna. Så var det ett lock i locket där det stod, "Spoon inside", så vi öppnade. WTF?! DE KAN JU INTE ENS SE SKILLNAD PÅ EN SKED OCH EN JÄVLA GLASSPINNE!!!!!
Glasspinne aka sked
Glass

Sen åkte vi hem och åt snabbt upp klassen med SKEDAR. Ja, riktiga skedar, inte glasspinnar.
Vi satt och kollade på datorn ett tag, var tvungen att visa Josse den enormt fula nya versionen av SJ T's "Rokkugo" - på japanska. >_< Originalet är fult nog ju xD! Sedan titta vi på lite macros jag sparat och därefter fick jag panik när Josse sa att "Doktorn kan komma" hade börjat. Försökte klicka ner internet, en mapp, en bild och min winamp spelare snabbt, men istället fick jag "avsluta nu" och sådana rutor... KUL!
Men jag missade inte så mkt iaf. ^^ Vi åt också av mina wingummin... De tar aldrig slut faktiskt. NICE ^^ Fast det skulle va bra om de gjorde så jag gick upp... Har gått ner nu -_-'' Jag äter ju hur mkt som helst just nu! FFS! Aja.
Josse verkade gilla min kära capé... Min LotR capé som jag gjorde i 7an ^^ Den är dock lite kort i armarna... Men jag gillar den, medeltida stuk ^^ Dessutom var en av konversationerna lite weird...
Josse: Men Emma, vad GÖR du?
Emma: .....Moln!
Josse: ...Moln?
Emma: *visar mindmap med MOLN.*
Josse: ....*silence*......
Sedan fortsatte vi titta på Will&Grace.

Efter att hon åkt fortsatte jag titta på tv (Will&Grace, -nått- och That 70's Show).
Nu ska jag äta.
Zai jian!

Kommentarer
Postat av: josse

haha,kommer bli ruinerad av de där glassarnaxD

vilken konversation,haha,hade nästan glömt den redanxD

2008-10-30 @ 17:57:33
URL: http://jorfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0