Japan dag...

Idag bestämde jag mig för att ha en Japan dag. Random, men... Äh wtf jag har ändå inget att göra, alla är ju endera sura på mig, hatar mig, okontaktbara eller bortresta, så det får bli Japan dag ^^
Inleder med att lyssna på lite Malice Mizer, Ma Chérie ~Itoshii Kimi e~ Sen blir det Gackt, Jealkb (<3!), X Japan, Toshiro Masuda, Miyavi, DuelJewel, Arashi, KAT-TUN, Abingdon Boys School, D'espairsRay, Kagrra, hide, BACK-ON, Luna Sea, Tenimyu Cast (Tennis no Oujisama Musical) och Crows Zero soundtracket.
Ska se klart på Tokyo Ghost Trip som jag började se igår, Kiriyama Ren och Yamada Renn är skitsnygga, helt klart mina favoriter ^^ Fast Juri är också snygg, men inte så snygg... Och jag gillar Rens karaktär bäst ^^ Sen Renn och sen Juri... Det är bara de som kommit än, förutom killen de hjälpte och prästen i första avsnittet xD

Tokyo Ghost Trip


Annars så tänkte jag att jag bara skulle sitta och se dramor idag, och förmodligen läsa manga, behöver en dag för mig själv. Eller två... Har två God Child, Death Note 3 och Shaman King 7 att läsa ut... Vill inte läsa God Child för 8de boken är den sista ;_;

Jaja, mot Tokyo Ghost Trip~~! ^^


~Edit~
Har nu sett de 5 avsnitten som har kommit hitills. CAN'T WAIT FOR THE NEXT =D Allvarligt, alla är ju snygga i den här draman *_* Sowa, Ryu, Kai, Setsu... Komyo och Isuzu är väl inte direkt snygga, men de är söta ^^ Spec. Isuzu.
Men allihop är bra skådespelare också... Jag gillar speciellt fjärde episoden xD Den fick ett... tja... Ganska speciellt... Konstigt... Slut... X'''D!

Nu har jag hittat en annan drama, RH+ som jag ska se också, medans jag väntar på att TGT ska komma med fler episoder ^^
RH+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0