Fortsättning av Japan dag.

Ja, jag fortsätter med min Japan dag idag.
Blev dock en väldigt kort dag må jag säga... Vaknade ungefär 8.00. Sedan låg jag och lyssnade på mp3n till cirka 10.00 varpå jag gick upp. Slog på datorn och fixade resten av RH+ episoderna i .mp4 format. Var klar cirka 11.30. Då kom Titti och Rasmus, de skulle tydligen ut på en långpromenad med Mamma. Så jag stog o prata med dem en stund och sen gick de.
YAY ENSAM HEMMA =D Cirka 12.00 gjorde jag mig i ordning och 12.30 hade jag ätit frukost. Så nu har jag suttit här en halvtimme. Redan hunnit se en ny trailer till en koreansk drama, The Story of Wine. Lite lite grann som Antique, fast -gay. Men guess who's in it? :D



Trailern; http://se.youtube.com/watch?v=o5Ofom1MvKg


För övrigt så kommer jag förmodligen se klart RH+ idag. Hoppas jag... Annars fortsätter jag bara inatt, har den ju på min kära walkman nu ^^, Men det var ganska konstigt, igår kväll fick jag inte ens hem 1/6 av episod 3 och fick ladda om och ladda upp, för att till slut ge upp efter några timmar. På 1½-2 timmar idag, hann jag fixa alla 13 episoder O_O YAY! Man ska fixa på morgonen xD

Jaja, mot RH+ nu ^^ MOT KIYOI =D <3

Bara lite klockren randomness...


~Edit~
Har nu sett till avsnitt 8 av RH+. Har suttit och letat mangor också och pratat med Puu. Vår konversation om bilen DBSK ska ha i sin nya MV blev ganska.... Felsagd xD;

Puu säger:

omo, tvxq are filming a new MV

Puu säger:

and they had a car.

Puu säger:

a car. of sexy.

Emma säger:

O_o

Puu säger:
Car it's an Austin Martin Vanquish

Emma säger:
OMFG!!!!!!!!

Emma säger:
Austin Martin is like... EXPENSIVE!
Puu säger:

CAR OF SEXY

Emma säger:
YEAH

Puu säger:

austin? aston? whatever

Puu säger:

sex.

Emma säger:
Aston! xD

Emma säger:
Austin Powers, Auston Martin XD

Puu säger:

yes xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0