"Det är ju torsdag idag?"

Haha xD
Jag hade varit vaken några få minuter när jag fick ett idiotiskt sms av Josse xD Jag såg inte ens vad det stod till en början...
Men sedan smsa Tesse, så jag ringde upp henne och hon fick mig att inse att det var FREdag, inte torsdag... Så jag insåg att jag hade Exemplar idag <3

Så det bar iväg till stallet först. Xet har börjat komma till mig i hagen nu ^^, Vi red ut med Lisa & Herkules, Anna & Berit. Tog en sväng över "ängarna" vid vägen, förbi travet, upp till Österro och ner förbi dagiset och tillbaka ut på "ängarna". Xet var jävligt pigg och stark, men jag tror min höger har blivit starkare också ^^, Det gick bra, förutom att det var lite halt. Xet har bara traktbrodd på bakskorna, alltså inge brodd-hål över huvutaget fram -_-'' Det betyder; *HALK!*

Men imorrn ska Ingela visa mig hur man klipper ^^ Eller ja okej, rakar av alla päls, men jag tycker det låter bättre när man säger att man klipper. På nått sätt. Typ.


Xet <3


Sedan idag har jag varit med Tesse och Josse. Mötte dem på navet och åkte hem till Josse där vi först slog oss ner och bara satt å pratade. Så RINGDE MAJA!!!!!!! HELT JÄVLA OTROLIGT!!!!!!!!!!! Jag blev så chockad att jag svarade "Vad i helvete är det NU då?!" (åh va trevligt jag är xD) Men vi bestämde oss för att gå på bio, Step Brothers med Will Ferrel ^^ Den mannen gillar jag ^^ Och han gilla Sverige, yay ^^

Men i vilket fall så åt vi lite tårta som Josses mamma gjort (JÄTTEGOD! Och den är väldigt lätt å göra, typ så lätt att JAG faktiskt kan lyckas med det ^^,), 1/3 kaka och mjölk och vatten. Sen drog vi igen. Tesse åkte hem till sig och åt, medans Josse följde med mig hem hit och fick låna min dator medans jag åt.

Så nu sitter vi här och gör ingenting. Lyssnar på lite Gackt och kollar sidor. Tja, that's it.


Kommentarer
Postat av: Therése

Smset var ju skoj :P (fick det oxå... fast jag väntade på bussen då XD)

2008-10-31 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0