Tråk-dag.

PMS

Ja, idag var väl lite halv tråkig dag... Eller ja. Ja.
Matten var likadan som vanligt. Johannes och Nicklas höll på med sina låtar, idag var det om fästingar och skabbiga katter. Vilket vi höll på att garva åt ett tag. Sven (lärare) påpekade att han tyckte det var ganska bra att han fick betalt för att få underhållning såhär... xD Vår käre Sven började tjata lite sådär smyg-fint på Johannes att han skulle ställa en fråga, för det gör alltid Johannes. Han är faktiskt den enda i "hela" klassen :P

Sedan hade vi lunch. Joss hade köpt en kortlek, så HELA klassen satt å spela på rasten. Jag blev 2a (vice-president) en gång och förlora två gånger xD

Lyssnar för övrigt på Heejun. Kom att tänka på alla hans olika frisyrer. Här är några;
Heejun


Därefter KLF och svenska. Vi kom som vanligt helt ifrån ämnena och började prata om Tjorven & Saltkråkan, om olika ämnen, att det bara är 4 veckor kvar till jullov och att vi "kineser" måste först maila rektorn om kinesiska steg 3 i trean och sedan kanske få prata med honom om det. Yay ^^ :P Hur kommer det sig att jag hamnar hos rektorn på det här viset IGEN? xD
Resten av svenskan va halvkul. Iaf två kroppar en röst. Man skulle vara två och två men säga samma ord. Det var... Intressant xD
"V-aaaaaaaaaaaaaaaaaa-rrrrrr ääääääääääääää-rrrrr klllllllllllll-ooooooo-ckaaaaaaaaaaaa-nnnn?"
"Pååååååååååå aaaaaaaaaa-rrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmen!"
X''D! Lät så jävla kul XD

Resten av svenskan var skittråkig.

På samhällen fick vi se "Koll på cashen". Den där Frank var värsta dryg, tittade in i fel kameror hela tiden och SMACKADE ca 2 sekunder efter han avslutat varje mening. Alla satt hela tiden och vänta på att han skulle smacka, sen utropa vi ungefär "IGEN!" eller så immiterade vi. Heh ^^'
Därefter såg vi på Lyxfällan och hela klassen var överrens om att de där paret var riktigt dumma i deras små huvuden. Har aldrig varit med om nå värre när de gäller ekonomi -_-''

Därefter sluta vi. Stack hem, halkade mig nerför backen (RAMLADE INTE! :D). Väl hemma tog jag mig en liten eftermiddags-lur, sedan åt vi middag och därefter har jag pluggat på tyskan. Eller ja, det som går... Glosor, verb-böjningar i 3dje person singular presens *läser på papper*, imperfekt och perfekt. Alltså typ; "Er ist, er war, er ist gewesem." Osv. I alla personer också.. Ich, du, er/es/sie, wir, ihr och sie/Sie. Orka -_-'
Kan meningarna i Im Fokus.
Har läst texter och översatt.

Vet inte vad jag ska göra mer. Just för tillfället lyssnar jag på Miyavi. Rock-gud <3
Miyavi

Ha de

Kommentarer
Postat av: Therése

Heejun har bandagehanden! XD <333

2008-11-19 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0