Torsdagen avklarad

Ja, då var den långa torsdagen avklarad. I princip 7 timmar i skolan -_-'' Men vi fick se på film på kinesiskan, Love Soup. Den var faktiskt ganska rolig xD Speciellt den äldre damen som sökte man genom tv xD

Men efter skolan så skulle Josse och jag gå upp till bion och hämta ut våra biljetter. Det var en halvtimme kvar tills de öppnade, så vi segade hela vägen dit. Jag är inte säker på om jag ens tog ett steg var 10:de sekund. Blev lyckat när tåget kom också, så vi fick stå och vänta där ett tag. Tidsfördriv xD
Men vi hämtade ut dem iaf ^^, Twilight smygpremiären, here we come :D

Har för övrigt läst 187 sidor av boken, tänkte att jag skulle sätta mig å läsa när jag skrivit klart detta. Jag hade planerat att läsa på tyska och historia, men allvarligt talat... Jag kom hem 18.00 cirka och jag åt inte förrns 19.00 -_-'' Så jag är ganska trött. Försökte kolla igenom tyskan men jag är för trött nu. Får köra på i helgen istället, förmodligen bara söndag dock xD

Fick en DuelJewel crazé just nu ^^, Lyssnar på "Azure" just nu, så himla bra låt <3 Har egentligen inte så mycket att skriva. Berätta. Typ. Ska gå och läsa nu, börjar få abstinens. (Edward och Bella har just varit på lunch och nu är det film på biologi-lektionen - Can't wait to read what's gonna happen next *____* )

Ha de

Twilight

Kommentarer
Postat av: Therése

Twilight smygpremie ^^ <3333 hehe

2008-11-13 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0