Stall-dag

Idag drog jag iväg till stallet vid 11.00. När jag kom dit gjorde jag hö-kassar och träffade sedan på Ingela och Leif. Vi bestämde att Xet skulle klippas efter jag ridit, för de skulle iväg och äta.
Så jag tog in honom och gjorde iordning honom, sedan hängde vi på Elin och Kaggson ut i skogen på en gammal väg jag hade total-glömt vid det här laget... Men det var kul ^^ Hon hade med sig vovven också ^^

När vi kom tillbaka fick Xet käka lite, medans vi tog fram grejer. Sedan så hämta jag Xet och ställde honom där. Såfort Ingela tog upp maskinen ur lådan började han blåsa luft sådär som han gör när han tycker det är lite läskigt. Men det gick ganska bra ändå. Hon satte maskin i hand på mig, visa hur hon tyckte jag skulle klippa och sedan satte ja igång. Hon stod och kolla en stund, instruera lite och sen blev det "Jamen, nu ska jag gå in och dricka kaffe. Hej då"
Xet höll på å flytta sig från sida till sida ett bra tag, men lugnade sig efter ett tag när jag började under magen och vid fram-bena.
Kunde inte låta bli och tänka "Han är då för-jävla snäll" när jag stod på pallen och klippte med maskinen surrandes alldeles bakom öronen på honom.. De flesta hästarna står inte still ens när man klipper ryggen på dem, än mindre bakom örona xD Min fina Exemplar <3!!!
Resultatet blev väl ganska bra tycker jag ^^ Halsen blev jag speciellt nöjd med :D

När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen, kliade som fan >_<
Sedan bakade vi egen pizza, kallar den "Pizza; Svensson-modellen" eftersom den blev rektangulär... Och osten var inge god, men annars okej... Blev irriterad bara över att mamma och pappa hela tiden sa åt mig vad jag skulle göra innan jag ens var klar -_-'' Men det gick bra iaf.

Nu har jag äntligen hittat tillbaka till mitt kära H.O.T forum <3! Jag har missat massa, så nu ska jag ta igen det... JAEWON ÄR AKTIV IGEN =D Fast i Kina..... Ô.o

Puu och jag kom helt plötsligt på att det är lördag - alltså Mnet Band of Brothers. Dock hade inte dagens episod kommit ut på YT än, men däremot dagens musikvideo... xD I slutet säger den mystiska engelska rösten;
"We owe our viewers an apology. For your hearing pleasure, Heechul and Kangin will begin taking lessons, starting next week."
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD!!!!!!!
Bilden, från vänster; Jungmo (<3!), Jay, Heechul och Kangin.

<3!


Ha de!

Kommentarer
Postat av: sodergren (hockeyfreeaket på st)

Snygg blogg, gillar din header ;)

2008-11-01 @ 20:39:00
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Suss

Enkel och snygg header du har^^ (Y)

2008-11-01 @ 21:35:46
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0