Snabb-inlägg

Ja, jag tänkte att jag skulle slänga in ett snabb-inlägg, för sen måste jag gå och sova... Sov 4 timmar föregående natt, så jag är hyffsat slut nu...

Kunde inte somna, så jag la mig och läste klart sista God Child boken. HOMFG!!!!!!! Jag grät och grät och grät och grät... För varje sida som gick... Alla vackra scener under bokens gång, alla hämnd-aktioner, alla som dött, alla svek... ALLT kommer tillbaka i åttonde boken. ALLT. Dessutom, man blir förvånad, det är helt otroligt... Jag är förstummad.
Kaori Yuki är min nya favorit-författare. Jag har aldrig läst en sån himla bra serie som den här! Man blir lurad hela tiden, storyn tar fart åt ett håll vartefter det helt plötsligt kommer en heltvär höger kurva och man håller på att kastas utför stupet av chock! Jag älskar hennes sätt att skriva och rita, det är helt OTRLIGT.
Det är såhär jag vill kunna skriva en dag... Kunna beskriva så pass bra att man ser bilderna framför sig... Kunna skriva så det känns som om läsaren får ett kniv-hugg i sig när karaktären råkar ut för något, så att läsaren skriker och hoppar runt av lycka när de där underbara scenerna kommer, kunna lura läsaren nått så grund-jävligt...
Så vill jag kunna skriva.

För övrigt så fick vi veta vad vi fick på svenskan på diskussions saken. Heh, kändes ju bra när läraren sa att hon förväntat sig mer av mig -_-'' Visst, hon sa att jag borde ta det mer som en komplimang och hon gav mig förslag på vad jag skulle kunna göra mer, men jag kan inte riktigt... Kritik är väl bra på sitt sätt, men jag kan verkligen inte ta kritik. GAH JAG HATAR ATT VARA KÄNSLIG >_<

Red Xet idag också. Stackarn, han var väldans angelägen om att få komma in från hagen idag, regnade. Det hade hunnit bli mörkt ute också, så vi fick rida i mörkret, i lite duggregn. Dock hade batteriet i min pannlampa tagit slut, så vi fick rida utan den också... KUL! I skogen... I kolsvarta beckmörka skogen, ja... Men det var ganska kul ändå... Gillar att rida i mörker ^^

Nej, nu måste jag gå och sova. Behöver mina åtta timmar, minst...
Förresten FP folk, ni vet att ni kan ringa precis när ni vill, va? Annars är detta en påminnelse om det. Det spelar ingen roll om jag så har sovit en halvtimme, ni kan alltid ringa, det är det jag är till för ^^,

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0