Redovisning finito ^^

Ja, då var redovisningen för den här gången klar. Var på engelska om stater, jag och Josse hade Minnesota. Gick faktiskt bättre än jag förväntat mig, min käke skakade inte ^^ Och medans jag stod där kom jag i underfund med att min darrande röst inte hördes av de andra... Jag hör att jag darrar invärtes, men de andra hör det inte xD GREAT!! ^^

På morgonen hade vi först kinesiska, så Josse och jag gick högst upp (96 trappsteg... -_-'') och där var Jangjang. Ganska direkt sa han att han hade hittat en låt som var lite hiphop/rap aktig låt (vi pratade om musik, hiphop/rap osv förra veckan) och lät mig lyssna på hans mp3. Jag satt och lyssnade och tänkte att jag kände igen rösten... Kan det vara...? Så fråga jag han va låten hette och vem som sjöng... Så var det Wang Leehom, precis som jag trott xD
"I KNEW IT!!" utropade jag och pekade på Jangjang xD Han började skratta xD

På mattelektionen smet jag, Julia, Josse, Johannes och Nicklas in innan Sven kommit. Vi låste dörren xD Sen satt vi där och höll på att fjanta oss ett tag tills Sven kom. Men innan så fick Johannes ett sms där Ardi undra var vi var, så svara han "Undra sa flundran om gädda är en fisk."
.....X'''D!!!

Nu ska jag plugga tyska iaf. Jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur vart det med rodnaden då :p

2008-11-18 @ 22:47:09
URL: http://pirajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0