Plugg plugg plugg

Jag är förvånad över mig själv. Har fan pluggat non-stop sen igår... Typ 3-4 timmar igår, 2 timmar imorse och nu har jag suttit här sen jag kom hem... Tyckte jag behövde en paus nu xD Måste komma på ett sätt att komma ihåg alla räkne-regler till matteprovet imorrn. Kinesiskan vet jag inte riktigt vad jag kan träna på mer nu, så jag tog matten under tiden.

Jag är helt snurrig i huvudet nu... Vet inte vad jag ska skriva... xD Det är fullt av kinesiska tecken och siffror i mitt huvud xD Jag kommer sova som en stock inatt ^^''

För övrigt så kommer jag nog bara vara hemma och vila imorrn efter skolan... Heh, kom just att tänka på att min mentor är ganska knäpp och rolig... Väldigt random! På KLF-en idag började hon helt plötsligt prata om Michael Jacksons "Thriller" och om hur hon och hennes syrra hade fått den på kasett osv.. xD Var kul ^^

Jag tror jag har börjat komma in i min nostalgi-period igen. Började lyssna på gamla SM Town vinter låtar (från 1999), vilket resulterade i att jag började lyssna på H.O.T. Igår satt jag och lyssnade på KAT-TUN, vars låt "Lips" påminde mig om rock, så då började jag lyssna på DuelJewel <3 xD
Så kom DJ's "Binah/Crow" och då var jag bara tvungen att leta upp lite AC/DC, Guns N' Roses, Reef, Journey, Return, Bad English, Meatloaf, Europe och Foreigner... Bara gamla goingar ;D xD

High five of Teenagers
~ High five of Teenagers ~

DuelJewel
~ Duel Jewel ~



Okej, jag erkänner; Jag är HELT borta i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Therése

Lips tkr jag ä rolig XD (måste ba kommentera men vet inte vad jag ska skriva)

2008-11-05 @ 19:08:20
Postat av: josse

du och jar har varit helt borta i huvudet den här veckan,haha,det är inte så konstigt faktist.Så mkt som vi har pluggat!xD

2008-11-07 @ 15:14:37
URL: http://jorfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0