Ny vecka igen

Ja, då var det ny vecka igen. Bara 3 dagar kvar tills jag åker till Globen, ska bli skitkul ^^,
Idag har det väl varit som vanligt. Jag har märkt att jag har börjat svamla när jag pratar och att jag har börjat säga en massa fel... Sa till exempel "Jamen, laga, städa mat..." idag... xD *hoppsan*
Josse sa också nått fel men jag kommer inte ihåg vad det var. Johannes försökte sno mitt sudd när vi vänta på engelskan, och jag kom i underfund med att Nicklas är mer sniken än Johannes, för Nicklas lyckades sno min penna utan att jag märkte det först.

Senare, innan svenskan, så måste förbigående trott att vi var esteter. Hela klassen, utom Louisse, satt i korridoren och sjung medans Nicklas spela gitarr. Som alltid var det Jason Mraz "I'm your's" eftersom vi inte kan någon annan låt som alla kan. x''D Jag utsåg den låten till vår officiella klass-låt.

Annars var allt som det brukar. Såg en snygging upprepade antal gånger idag till min stora lycka och jag såg även min kusin. Han satt och spela kort med några andra, förlora i finalen xD

Kom hem, åt och stack till stallet. Var blåsigt och snöigt. Xet väntade otåligt på att få komma in.
Vi gav oss ut senare i alla fall. Hade tänkt rida till ridhuset, men när vi kom till åkrarna och sedan över bron märkte jag att det var ganska varmt och inte så blåsigt ändå, så vi tog nedre och hem igen sen. Blev väldigt mycket galopp idag, jättefint underlag ^^,
Sista gången jag ser Xet på en vecka nu ;_; <3 Kommer inte se honom förrns möjligen söndag, troligen nästa måndag... <3!!! Får köpa massor av grejer och godis till honom när vi åker ner.. ^^,

Ska se klart på Mnet Band of Brothers nu. Längtar tills det kommer med text, fattar inget av vad de säger, men jag asgarvar i alla fall xD Jungmo och Jay har hållit sig länge, men nu har de smittats av Heechul och Kangins retardness xD!! OCH DET VAR JAYKANG!!!!!!

MBOB JayKang

*FAINT*

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0