MKMF Gala och övernattning

Ja, klev upp 07.00 imorse. Dock så har jag knappt sovit nått inatt... Gick å la mig 9 igår kväll för att orka gå upp så tidigt... Somnade nån gång vid 01.00, sen vakna jag 03.00, somna, vakna 04.00, somna, vakna 06.30.... Sen var jag vaken tills jag klev upp. Så... Ja.

Stack iväg till stallet. Xet stog och åt när jag kom, så borstade osv under tiden. Vi gav oss ut i snö-vädret. Snöade väldans mycket och det var ganska mysigt, tills vi ökade farten... Såg inte ett dugg. Men det var kul iaf.
Han fick sitt kli och de när vi kom tillbaka och sen fick han gå ut. Han var väldigt angelägen om det xD

Därefter åkte vi och hämta upp Tesse, sen hem till mig och packa klart mina saker. Därefter fort till Josse och här såg vi på MKMF galan. Det var kul ^^, Big Bang vann över DBSK när de gällde "Best Male Group" tror jag... Ja, Big Bang vann iaf. över DBSK i en kategori. Men senare när DBSK vann blev vi väldigt chockade; CHANGMIN GRÄT. Det händer inte direkt ofta... Vad jag vet har väl inte Changmin gråtit direkt på scenen sådär förut? Han har alltid börjat gråta när de kommer bakom scenen...
Men mitt i programmet hade dom en punkt som hette "Remember 1999" - med H.O.T!!!!!!! (gamla bilder och videoklipp)
Jag grät. Jag grät som ett jävvla... Jag gråter aldrig med någon i närheten, inte så tårarna rinner sådär... Oftast när jag skriver att jag gråtit som bara den, så är det mer att jag blir tårögd.
Var så himla underbart att se Heejun gå upp på scenen, få pris (vet inte vad för pris...) och prata. Han sa nånting om "members" så jag antar att han prata om de andra H.O.T medlemmarna <3!
Chunsas Youngwonhi!

Men resultaten blev (skriver bara vilka priser våra favoriter vann);
Male newcomer award - SHINee
Auction Style award - Dong Bang Shin Ki
Auction Netizen Popularity Award - Dong Bang Shin Ki
Overseas Viewers Award - Dong Bang Shin Ki
Album of the year - Dong Bang Shin Ki (Blev några till till samlingen...)
Hip Hop music award - Epik High (YES!!!!!)
Rock Music award - Nell (NELL VANN ÖVER SEO TAIJI OCH MOON HEEJUN!!!!)
MKMF 10 anniversary commemorative award - Group HOT (Received by Moon Hee Jun)
Best Male Group + Artist of the Year - Big Bang (YAY!)

MEN JAG TROR JAG DÖR!!!!! ELLER RÄTTARE SAGT - LEE HYORI SKA DÖ!!!!
T.O.P kysste henne O___________O

SHE IS DEAD MEAT.
Även att vår player hackade precis när han skulle till att kyssa henne, så vi såg aldrig om han verkligen gjorde det eller inte xD Vi trodde inte att han gjorde det... Fuck. Bild




Just nu håller Tesse och Josse på att bråka om en kudde som de påstår är nån kille. Så de kramar kudden och vägrar släppa.
Har jag inte sagt nån gång att de är desperata? xD


Men nu ska ja va social.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASGXDXDXD!!!

2008-11-16 @ 12:23:01
URL: http://jorfen.blogg.se/
Postat av: Therése

Ya, du bråkade ju oxå om den! :O

Changmin grät~~~(L)

2008-11-16 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0