Måndag igen då

Ja då var det måndag igen då. Jag har lust att strypa vår käre Mattias än en gång. Vi började med Medeltiden på förra historia lektionen, idag fick vi veta att "Nu ska vi avsluta medeltiden!" Oh ja jippie, så mycket vi lär oss... Dessutom måste vi lära oss medeltiden tills nästa måndag (tror det var då eller nästa torsdag) och kunna svara på frågor muntligt. Hm, kul, mer till nästa vecka...
Undrar vad vi får på samhällen imorrn? Lär er Sverige rikes pengasystem, hur det uppkom, vad varje sedel har för nummer och varför det är krig på jorden?

Till imorrn har vi kinesiska glosor, bara fyra stycken. Ska lära mig dom när jag är klar med det här inlägget, de var inte så svåra när ja kolla på dem. Sedan ska vi ha gjort klart svenska argumenteringen till nästa måndag... Jag har svårt att komma på motargument mot att Erik inte skulle ha dödat Bingo-Berra (jag döper honom officiellt till BINGO-Berra nu istället för Kanon-Berra). Försökte börja på att skriva men då skulle jag äta...
Engelskan ska också vara klar nästa vecka och klar att redovisas. Minst 4 minute för oss.
Dessutom har vi tyska prov nästa vecka. Hm, kul. Verkligen. Farin Urlaub. Jag såg dig passera, sen blev du mitt framför mina ögon överkörd av en lastbil. Jag skickade en blomsterkvast till dig på sjukhuset. Jag ligger på stranden med en kall dryck i min hand och solen skiner på min mage. Det går också an.

Jag är helt jävla borta nu... Helt jävla över-slutkörd... Allt jag har i huvudet är snedstreck/, Farin Urlaub, Meatloaf och snyggingens telefon-nummer... *STALKER MODE; ON!*

Kontakter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0