Hemma 23.13...

Jeez vilken lång dag det här har varit... Men det var kul och helt klart värt det ^^
Började med att jag hoppade på bussen och satte mig med Christoffer, gammal klasskompis. Vi pratade om en massa grejer som vanligt. Bland annat berättade jag för honom hur min dag skulle se ut, så han gjorde en egen version av det...;
- Så alltså... Efter skolan ska du och nå andra gå och trycka i er något riktigt fettigt, onyttigt, för att sedan släntra omkring på stan, kladda ner väggar med grafitti och sedan gå på bio och se på japansk hårdporr?  (Inte riktigt xD) Men smart som jag är så svara jag (jag var fortfarande nyvaken);
- Nej, amerikansk faktiskt.
*UFO*

Tyska prov första timmen. Fail. BIG FAILURE. Jag hörde Josses mage kurra så högt att jag var tvungen att lägga handen på min egen mage för att försäkra mig om att det inte var jag xD Men vi misslyckades rätt rejält på det här provet känner jag...

Lektionen efter, matematik med SVEN. Gav även tillbaka Johannes nyckel eftersom han än en gång glömde att låsa skåpet sitt. På matten fick vi tillbaka matte-provet. Dock kunde inte Sven säga om vi var godkända eller ej, för han hade inte räknat ut medel osv än. Kul.
OCH ÄN EN GÅNG KLAGADE HAN PÅ MIN SKRIVSTIL!!! På första diagnosen vi hade skrev jag som vanligt "Trax" i skrivstils stil på pappret. Vad gjorde han då? Jo, han ringade in det och gjorde ett "?" så jag sedan fick förklara att det var mitt favoritband. Han skulle kolla upp det bandet om han hade tid sa han... -_-''
TVÅ. Vi hade ett prov eller diagnos eller vad det var... Då jag fick tillbaka det hade han skrivit inom (parentes) att han tyckte jag skrev "för tunt". WTF?! Man ser klart och tydligt vad som står och strecken blir tunna när man skriver med stiftpenna, men VAD FAN?!
TRE. Idag fick vi tillbaka matte-provet. Jag skriver mitt namn med skrivstil på prov papper och andra papper vi lämnar in. När jag fick tillbaka hade han gjort en pil på mitt skrivstils "E" och skrivit "Grekiska Ein (Epsila!)". JAHA?! WTF det är ett vanligt jävla skrivstils "E", VAD ÄR DITT PROBLEM?! Sen när han börja skriva på tavlan förklarade han också att ett annat tecken han skrivit betydde "total" och dessutom sa han; "Ja, och vissa skriver ju med sådana här "E" (skrivstils E), vilket är den grekiska bokstaven för Ein, Epsila ...."
Alltså har den karln ingenting att göra på fritiden?! Sedan mitt i en av uppgifterna säger han helt plötsligt; "Ja, man kan ju inte direkt [...], det är som att skjuta myggor från en kanon." Det hade ingenting som helst med matten att göra -_-''

Sedan lunch och därefter naturkunskap. Det är ganska roligt just nu när vi får klippa och klistra, alltså göra planscher, ungefär som i femman. Ganska kul också när vår käre Jonas berättade om ett spel där man börjar som ett stoftkorn och träffas av en komet, sen får man välja vad man vill bli och då blev man en bakterie... Sen kunde man bli en positiv eller aggressiv bakterie, och beroende på allt man valde så blev man till slut en planet och en massa saker hände där... xD Gillar de lektionerna bara för Jonas ^^

Därefter, allas vår favoritlektion, med allas vår favorit; Historia med Mattias.
Vi fortsatte med pappret vi fick sist och gjorde klart. Sen fick vi ett papper med en gubbe och man skulle jämföra en medeltida fader med en renässansens fader... Svårt att förklara. Mattias berättade att hans kolleger trodde det hade brunnit för honom när han gjorde den uppgiften... -_-''

Sist men inte minst; Kinesiska. Var kul som vanligt ^^, Fick reda på ett eld + bil (huo + che) blir tåg, inte rymdfarkost som jag så smart föreslog. Och Josse hjälpte mig genom att rätta mig och säga raket. Tack Josse ^^''

Sedan gick vi på stan med Tesse och åt. Hon blev lite sur ett tag men kom tillbaka till slut. Ingenting kunde få mig på surhumör idag ^^ Vi gick runt på stan tills det stängde och gick sedan upp till bion. TWILIGHT SMYGPREMIÄR ^^,

Som vanligt dök mina idiotiska tankar upp igen... Tidigare, när vi haft historia, så försökte Josse hitta en penvässare. Vi hittade ingen, så jag fick ta min fick-kniv och vässa hennes penna för hand. Då fällde Nicklas kommentaren "Ännu en anledning att frukta Emma" med tillgjord, adel-aktig röst, som vanligt... xD Johannes och Nicklas fruktar mig, speciellt min snikenhet.
Så berättade jag det för Tesse, sedan kom jag att tänka "Jag måste vara väldigt FRUKTBAR."
*HOST!!!!!*
Jag var trött -_-'' Min hentai-ness börjar komma smygandes tillbaka....

GAH!
Jag hade skrivit massa saker om Twilight, men den här jävla saken loggade ut mig och gjorde "Sidan kan inte visas". Jag fick till och med upp "Forbidden" (O_O WOHOO, gimme gimme *_________*)
Men jag gillar Twilight iaf, men kom ihåg att filmatisteringar aldrig blir lika bra som böckerna <3

Men nu måste jag gå och sova... Klockan är 5 över 12 och öhm... FUCK jag missade 00.00... Man får ju önska sig saker då Ô.o
Hoppas jag drömmer nå... roligt.... iaf. ^^''

Ha de!

Kommentarer
Postat av: josse

även att det är reklamgrej m twilight under ditt inläggxD

2008-11-21 @ 16:21:11
URL: http://jorfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0