Det blev en kort fredag

Jaha, de blev en kort fredag.
Först ringde Josse och sa att bussen var försenad så hon skulle komma senare. När jag var på väg till min buss så ringde hon och berätta att det inte kommit bussar på över en timme borta hos henne, så hon och Julia kommer inte till skolan idag, jag skulle meddela det.
Så kommer jag till min busshållplats, stog två tjejer där. Hann bara ställa mig till rätta så säger en av dem (hon pratade i telefon) att hon just fått höra att bussarna var inställda idag. Så det var bara vända och gå hem...
Det här har aldrig hänt mig förut xD Har alltid haft så nära till skolan, men nu så xD

Hoppas det inte händer för ofta bara, då lär det bli ett helvete att jämt missa lektioner.... ._.

Ja, jag får väl se vad jag hittar på nu. Funderar på att sätta mig med tyskan men jag har ABSOLUT INGEN lust. Jag hatar verkligen tyska... Jag vill liksom inte ens lära mig det nå längre... Så jag får se. Kanske sätter mig och läser Twilight boken *__* Visserligen lite slöseri på prov-plugg-tid men... Jag vet inte. Vi får se. Jag gör nog båda sakerna.
Ska ju till Exemplar också så... <3

Men nu ska jag läsa tidning.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0