Bubbelibuffert

Ja, idag var det skola som vanligt då. Hade kinesiska första lektionen, hade faktiskt riktigt kul idag xD Kändes som att jag babblade en hel del idag xD Sen när vi satt och jobba med boken, så höll vår lärare på att gå igenom provet med oss, en och en, ute i korridoren. Jag tyckte det var så tyst, så jag slog på musik på mobilen lite tyst sådär.. Men sen kom Big Bangs "Oh my friend" så då var Josse å jag tvungna att sjunga med i refrängen... Johannes, Nicklas och Jangjang kollade ganska konstigt på oss xD Sedan kom DBSK's "Hi ya ya", så då rappa jag i början och sen sjöng vi med i refrängen... På slutet, när Changmin (eller vem det nu är, kommer inte ihåg just nu) sjunger "Nol saranghae, forever come with me~", så sjöng Josse och jag med, båda i världens falsett xD Lät hur kul som helst och grabbarna stirrade på oss och blev helt stumma. Sen börja vi alla asgarva xD Det var bara vi fem i klassrummet nästan hela lektionen, förutom på slutet för då kom de andra två (av tre) tillbaka eftersom de gjort provet (de var inte där förra gången).
Men jag är nöjd med mitt resultat iaf. Hade skrivit "wo de" (min) istället för "wo men" (vi). Men 99/100 är inte dåligt heller XD Jag satte översättningsmeningarna!!! :D YAY!
Ge


Senare när vi hade samhälle fick vi reda på att man skulle FORTSÄTTA med frågorna på lektionen, man behövde inte vara klar med dem -_-'' Men bara för att jag, Josse, Julia och Maria var klara med dem, så utbrast vår käre Mattias "Är ni?! NÄMEN NI ÄR JU MINA FAVORITELEVER!" *asg*
Ja, det var då inte svårt att bli favoritelev tydligen... Jag som bråkat med så många lärare X'D!
Under den lektionen kom jag även på dagens ord/fras; "Bubbelibuffert". Vad det är?
.....
....
...
..
.

Jamen efter skolan iaf, så såg jag lite på tv och sedan satte jag mig för att skriva svenska argumentation. Jag förställde mig att jag är Detektiv Brunström, iklädd brun rock, mörkbrun hatt med en tjäder-fjäder, svarta glasögon och pipa, i en rättssal där jag förklarar att Erik mördade Bingo-Berra. Hur, varför och varför det måste vara han och inte nån annan. Yes. ^^

För övrigt så har jag fixat första episoden av Kurosagi draman med Yamapi. Är på 11te avsnittet av RH+ så jag måste börja hitta nå mer att se på... Vissa dagar kan jag nämligen sitta och se på dramor på min mp3 på bussen utan att bli åksjuk =D Vissa dagar... Såg några minuter på 11te avsnittet idag ^^ Blir till å se mer imorrn förhoppningsvis. Nä, nu ska jag läsa "Om jag kunde drömma" =D Tack för att jag får låna Maja ^^

Kurosagi - Yamashita Tomohisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0