Beautiful day~

Ja, idag blev det en rätt fin dag även om det blåste ganska mycket. Stack till stallet på morgonen och Xet och jag drog upp på berget. Testade en bit av den där stigen vi länge tänkt utforska. Den var väldigt smal och det var mycket träd och buskar, mycket snö ska jag säga, men det var kul. Efter en stund tog vi oss upp på en bergskam eller vad man ska säga. Var JÄTTEFIN utsikt där ^^, Tog några bilder med mobilkameran, blev dock lite halv-kvalité. Ganska svår-fotat med solen i ögona och på den höjden xD

Utsikt
Utsikt3
Utsikt2


Det är mycket finare i verkligheten när man ser det, hade kunnat stå där hur länge som helst ^^, Till och med Xet verkade tycka det var coolt på nått sätt, han stod blixtstilla och tittade ut över allt han också. Fast han undrade förmodligen vad i helsike vi gett oss ut på xD

Ska ta med mig Malin dit förmodligen näst-nästa helg och ta med mig min kamera också ^^ Då har jag någon som kan hålla i Xet lite medans jag fotar också, var lite svårt när han försökte klia huvudet några gånger där xD

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0