Ägd.

Ja, idag var det än en gång en lång torsdag.
Började med tyska på morgonen. Fick än en gång jobba med super-tråkigt grammatik häfte som jag och Josse knappt tar oss igenom... Jag kan ungefär bara två fraser på tyska, efter 4 år; "Keine anung" och "Was machen wir jetzt?"
Och jag vet inte ens om den senare är grammatiskt rätt...

Matte efter det. På rasten innan bestämde vi kineser (jag, Josse, Nicklas och Johannes) vilka tider vi skulle föreslå till rektorn. Vi ska få prata med honom om ett steg 3 i kinesiskan i 3an :D Vi är de enda som läst kinesiska första året, så vi tänkte passa på att slå stort och vara de första som läser kinesiska steg 3 också när vi ändå är igång xD
Nej, men vi vill ju fortsätta läsa kinesiska i 3an också... Annars kommer vi få läsa steg 1 i år, steg 2 nästa år och sen i 3an kommer vi få välja nå annat >:[  Så nu tänkte vi att vi måste börja kämpa för ett steg 3. Bäst att börja i tid och se till så vi får det vi vill xD!

På matten var det som vanligt. Ingen frågar, Sven blir otålig och tjatar på oss att fråga. Tja, inget nytt. Dessutom sa han att vi ska gå igenom ränta nästa lektion. Josse och jag var klar med det efter halva lektionen idag...... Vi hann också besluta att vi skulle ha "Sagan om Ringen" maraton nästa helg. Ska bli kul, var svinlänge sen jag såg de filmerna ^^, <3! Johannes och Nicklas är också fantasy-freak xD
VÄNTA! Just det... Jag fick ryck. På riktigt. Mina nerver måste va knäppa... Min nacke drog ihop sig satt säga, och mina ögon blinkade av sig själva... Jag råkade blinka åt stackars Nicklas när jag stulit hans linjal X''D! Sen blinkade jag åt Josse några gånger också.... Jag funderar allvarligt över om jag har tourettes... Men förmodligen är det bara nå nerver som kommit i kläm ^^''

Lunch. Vi åt och sen drog vi ner till datasalen för att svara på rektorns mail. VILKEN LYCKA FÖR MIG ^^, Snyggingen satt vid datorn mittemot oss ^^, Han är så jävla fin asså... *svimma* Glad att jag inte fick nåra ryck när han var där.... x''D

Efter det var det naturkunskap. Vi fick göra surt eller basiskt laboration. Var väl kul xD Inge avancerat, ungefär vad vi gjorde första kemi lektionen i 7an.... Men det var kul, vi fick sluta 35 minuter tidigare... Lite drygt xD

Därefter var det historia. Tja vad gjorde vi... Öhm... Vänta, jag har fått hjärnsläpp. Just det, vi gick igenom vår karta. Killen som är den mest olycksdrabbade ungefär någonsin... Han skulle till Indien osv, orkar inte förklara. Sedan fick vi göra ordfläta, jag var klar först ^^ xD
Vi fick dock sluta 25 minuter tidigare eftersom vår käre Mattias skulle på konferens. Men vi kineser satt kvar, de andra fick ju sluta. Vi satt kvar och tänkte att vi skulle läsa de sidor man skulle läsa till på måndag och Johannes skulle göra klart korsordet. Det gick inte så bra, näe... Nicklas började göra något ljud, sen börja Johannes, sen börja jag och Josse prata... Så läste vi vidare och sen började det om... XD Jag kom 1½ sida av 5...
Började prata lite om snyggingen på kodspråk med Josse. Nicklas ägde ut oss där... Han och Johannes vet inte om snyggingen och varför jag nästan började hyperventilera och tyckte det blivit jävligt varmt när snyggingen lämnade datasalen tidigare idag... Så han sa helt ovetande; "Vadå, har ni samma ragg eller?"
X''''''''''''''''''''''''''''''D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ASG!!!*
Jag erkänner direkt; vi blev ÄGDA. Dock tror jag inte han fatta varför vi skrattade! xD

Sedan kinesiska var som vanligt där också. En av de lugnare lektioner vi haft faktiskt xD
Åkte hem därefter. Läste Shaman King 7 på bussen, är spännande nu ^^, Väl hemma åt jag middag, tränade på engelska grammatiken till måndag och packade lite. Har packat kläder osv, annat får jag ta imorrn när jag gjort mig klar. Hoppas jag hinner fixa klart "Bloody Monday" och konvertera till iPod format bara... MU ville inte funka för mig, gick till högst 49,6MB, sen sluta den funka... Gillar MF mycket bättre, funkar alltid, är pålitligt och tar inte så förjävla lång tid ^^,

Nu ska jag sätta mig och försöka skriva lite. Eller läsa på systematiken till naturkunskapen... Behövs, ligger efter xD

Ha de!

Kommentarer
Postat av: josse

"Vadå, har ni samma ragg eller?"

asg,riktigt ägd assåxD

2008-11-28 @ 08:52:51
URL: http://jorfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0