Sista kinesiska provet i år.

Ja, imorrn är då sista kinesiska provet för det här året. Det är på halva boken, 130 tecken. Heh, kan säga att mitt huvud snurrar av tecken, ja... ^^;

Idag var bland de onödigaste dagarna, den ligger på plats #1 just nu xD
Vi hade ingen matte och på svenska + samhälle lektionerna skulle vi gå på UF mässa (ungt företagande). Det var mellan 11.00-14.30, så vi bestämde att vi alla skulle till den runt 13.00. Så jag tog kvart i bussen och åkte dit då.
Hoppade av på busshållplatsen efter Västermalm, för jag ville inte hoppa av vid Västermalm. Så gick jag in bland Universitets husen och virrade bort mig för en stund, varpå jag fick syn på en av broarna som går över ån och på andra sidan; Metropol huset. Så jag gick dit och när jag var 20 meter från vägen såg jag Johannes och Nicklas komma gående. Lycka där xD
Ropade på Johannes, som hörde mig, så sen gick jag med de två till mässan. Kände mig kort. Fast Nicklas är kort för att vara kille, så det blev bättre av det xD Men sen gick jag bakom Johannes där inne, då kände jag mig minimal dock.... Vi gick ett varv på mindre än 5 minuter, sen var vi klara. Vi mötte Joss, Ardi och Louisse efter ett halvt varv och efter att ha stått och funderat över vad vi skulle göra när vi var klara, kom Josse och Julia. Väntade på dem i nån minut, sen kom de tillbaka efter sitt varv. Då gick vi och tog bussen och åkte in till navet. Josse åkte hem, Julia väntade med mig på navet eftersom hon hade italienska senare :P Åkte med mig till polisstation, sen hoppa hon av och jag åkte vidare, hem.

Innan detta pluggade jag kinesiska och nu har jag suttit och pluggat kinesiska. Jag tror det sitter hyffsat nu. Behövde en paus, så jag satte mig här. Halkade förbi j-actor sidor och hittade nya bilder på Yagami Ren, Juri, Okawa Genki och Kiriyama Renn ^^,

Ska göra lite tyska, äta och sen blir det mer kinesiska. Avslutar med en Yagami Ren.
Ha de!

Yagami Ren

Kommentarer
Postat av: Therése

Niice picture :O ;)

2008-12-10 @ 16:25:23
Postat av: Emma

INO INO ^^

2008-12-10 @ 17:35:21
URL: http://heavenlypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0