Uttråkad.

Okej, egentligen borde jag städa mitt kära stökiga rum tills Josse kommer, men... Jag har gjort det; jag la allt papper osv i den stora kartongen som min scanner kom i ^^, :P

Var i stallet idag. Ingela och jag bestämde att jag skulle rida Mary imorrn och på söndag. Även... xD
Ingela; Ja, men vilka dagar vill du ha henne då?
Jag; Ja, kanske lördag eller söndag.
Ingela; Tja, lördag går inte sörru, för det är idag.
Carro; Nej, det är fredag idag. Du har väl inte jouren på lördagar?
Ingela; Jaha! Ja just det! HAHA!
Ja, vad ska man säga? Tror inte det är någon som riktigt har koll på dagarna nu xD Men Xet har börjat äta i alla fall. Han har inte ätit något annat än hö sen i lördags... Men nu har han börjat äta maten sin, till och med medicinen!!! =D Dessutom har han blivit något piggare, han går lite fortare nu och dessutom har han börjat puffa och knuffa en som vanligt. Jag vet inte om man ska ta det som positivt eller negativt; en 500kg's häst som knuffas är inte att leka med xD Men jag är glad att han blivit lite piggare ^^, Hoppas att han inte blir sämre igen.
Blir veterinären på måndag då. Domedagen...

För övrigt så är Josse nu på väg ^^,

Ultimate bored;

STEG 1
Namn: Emma
Födelseplats: Sundsvall
Bor: Sundsvall
Ögonfärg: Blå-gröna
Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 38-39 sneakers/stövlar/37 högklackat. (xD)
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt:
Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Mina kära, gamla, slitna jodphurs ^^
Dina svagheter: Kakor
Rädsla:
Tankeläsare (man vet ju inte om det finns eller inte Ô.o)

STEG 3
Första tanke när du vaknar: ......Vart är min mp3....
När somnar du: Förmodligen när jag är trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Spelar ingen roll
McDonalds eller Burger King:  ...vi har inte burger king här, så man har väl int så mkt val...
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Gillar int te >_<
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du?: ...Öhm... Tja... HEHE. ^^''''''''''''''''''
Sjunger du?: Jo, fast mer eller mindre bra då...
Duschar du varje dag?: Jao
Röker du?: Nope
Gillar du skolan?: Har aldrig gjort och kommer aldrig göra
Tror du på dig själv?: Huh?
Kommer du överens med dina föräldrar?: För det mesta. I alla fall pappa xD

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: No
Rökt?: Nope
Shoppat? Japp
Ätit en hel ask müsli?: Nä xD
Ätit sushi?: Nope. (Nicklas, 06.30, lördag morgon, luciavaka; Jag är sugen på sushi...) XD!
Stått på scen?: Nej tack o lov -_-
Skejtat: Nope
Bakat?: JOSSE! VI HAR INTE BAKAT!!!
Ljugit?: Int va ja vet xD
Rakat dig?: Jo
Kysst någon?:  ....
Kramat någon?:
Ja

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Nope
Varit full?: No
Blivit kallad hora?: Har jag säkert, men inte så jag hört det iaf.
Blivit nerslagen?:
Busring någon?: Nej
Gjort något som du ångrade?: Om det är något jag inte gör så är det att ångra saker.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nope.
Kastat en sten på nån ruta?:

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: Jag är inte direkt sådär jättdesperat att jag redan nu har namn på barn.
Hur vill du dö?: Inte alls. Jag vill bli vampyr.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Jag vill finta kossor ^^,

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: 4 (människor alltså.)
Antal CD-skivor du äger?: En hel del
Antal piercings?: Örhängen
Antal tatueringar?: Inga ( :( )
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Typ... 4-5?


STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Vara i stallet, vara med kompisar, åka på cruisingar
Vad ska du göra i vinter?: Vara i stallet, vara med kompisar.
När tar du studenten?:  2011
Vad gör du efter gymnasiet?: Hoppas på att få jobb ^^''
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Japp
Vad händer till helgen?: Stallet :D
Vad vill du helst göra just nu?: Lyssna på Alice NINE och äta. Nått. xD

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: Vill vill jag väl, men man får inte allt man vill ha heller.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Ryggen och ögona... XD
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Extremt svårt att säga xD Men förmodligen Maja.
Vem är den perversaste person du känner?: .... X''''''''D!!! Wo shi! SHI!! xD
Hur många gånger har du varit utomlands?:  1 gång
Vilket land är bäst?: Japan, Sydkorea och Nya Zeeland ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0