Stallet.

Ja, idag har jag varit i stallet i princip hela dagen. Åkte dit till 11.00 vilket jag och Jossan bestämt. När hon var 11.02 smsade jag och frågade ifall hon var på gång i och med att jag vet att hon har en tendens att bli sen några timmar... Jodå, försovit sig hade hon. Så vi bestämde att jag skulle rida Mary först och sedan skulle vi fota. Sagt och gjort.
Mary och jag drog till skogs och red upp på berget. Det var ganska kul, hon var lugn och gjorde inget speciellt förutom att stanna då och då för att lukta på backen och kanske stjäla nå trägrenar...
Väl tillbaka så pratade jag med Emelie som sa att Jossan dragit ut för 20 min sen så jag väntade ett tag och efter 20 minuter till så insåg jag att Jossan inte skulle komma tillbaka på ett tag. Hade släppt ut Mary för ett bra tag sen och stått och lyssnat på när övriga i stallet pratade, då Jossan kom inrusandes, "slängde" in Herkules i boxen och rusade till sadelkammaren. Jag säger bara en sak; endast bomulls-ridbyxor funkar inte i -10C. Jag lovar.
Som ni säkert förstår blev det, som jag förstått, ingen fotografering. Vi hade lite sadelkammar-konferens och sedan tog jag in Xet och pysslade med honom ett tag. Så söt och snäll så ^^
Pratade med Ingela och Leif ett bra tag också. Ska vara där 08.00 imorrn. Domedagen... Den kommer alltid. Jag är nervös... Hoppas det bara är en hovböld eller något ofarligt...

För övrigt så har jag suttit och försökt skriva på min story som jag började på för ett bra tag sen men som jag inte kommit nånvart på... Efter att ha suttit och skrivit igår har jag kommit 3 sidor... Heh, känns inte direkt sådär jättebra att komma 3 sidor efter flera timmar... Förmodligen eftersom jag fastnade med photoshop... Slutade med detta (tre huvud-karaktärer i storyn);


 ~ Gackt ~ G-Dragon ~ Oguri Shun ~

Original-bilder;
GacktG-DragonOguri Shun

Ögongodis ^^

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0