Sista skol-tisdagen för i år

Ja, då har den sista skol-tisdagen varit för i år. Jag har påbörjat min nedräkning ^^,
Vi har matte prov på torsdag och jag känner hur min sista fail närmar sig. Bara jag är godkänd är jag nöjd ^^''

För övrigt så va Josse sjuk idag. Kändes lite ensamt vid lunchen, ingen som fråga "Emma.. *vift vift*". Ingen som kunde hjälpa mig på samhällen heller.. Johannes och jag försökte åtminstone få till det, gick hyffsat, men vi kom i underfund med att Nicklas är ett jädra geni-barn xD Jag kom dock på en av sakerna ^^,

Engelskan var väl som vanligt. Lärar-saken försökte ge oss glosor till första veckan typ, men jag satte stopp för det ^^, Jag tänker göra ALLT i min makt för att stoppa läxor och eventuella prov till första veckan nästa år. Jag tänker INTE jobba över lovet and THAT'S IT!

För övrigt så har jag idag varit hos tandläkaren och det gick bra. Sedan har jag väl mest suttit här. Skrev lite på min multi-rela story, bara några rader dock. Nämnde idag på skolan att jag vill skriva, Johannes och Nicklas ville veta vad den jag skrev nu på handla om.... Kul va, Tesse? xD Inte direkt lätt att förklara AKameHi/UeSu/JunNa/TaNaka xD
Men vi babblade bort det ^^''

Annars så har jag nu sett 7de avsnittet av TOnT. Äger säger jag bara xD Takki är så snygg så ^^

Kiriyama Renn - Yanagi Kotaro - Tvillingarna jag aldrig hittar namnen på - Takeda Kohei - Aiba Hiroki - Takiguchi Yukihiro - *Hittar inte namnet* xD

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Therése

Bra att ni snacka bort de iaf XD haha.

Vill få till internet så man kan se den där draman nån gång..........

2008-12-17 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0